torsdag den 28. juni 2012

TWINFOODS FØRSTE GIVEAWAY

Så blev det tid til vores første giveaway. Den kommer i anledningen af at vi har fødselsdag på mandag. Det vil vi fejre og synes derfor at én af Jer skal have en gave. Vi er så glade for hvor langt bloggen er nået på de 8 1/2 måned vi har haft den. Da vi startede havde vi aldrig turde drømme om, at nå dertil hvor vi er i dag. Hver måned stiger antal følgere og sidevisningerne bliver flere og flere - det er vi simpelthen så glade for og vi synes derfor vi skylder Jer noget, for uden Jer var vi aldrig nået hertil :-).




Vinderen får 2 glas frysetørrede bær; hele brombær & hindbær
Vi ved godt at de frysetørrede bær har været et hit længe, men vi synes simpelthen at de hænger ekstra godt sammen med sommer og sol, og med alle de retter de kan benyttes i, kan man næsten altid bruge et glas (eller to ;-))

Vi kan også fortælle Jer, at vi har gang i et lille projekt, som vi glæder os til at fortælle en masse mere om - når vi kan (forhåbentlig over sommeren)!

For at være med i konkurrerencen skal i skrive en kommentar nedenunder om hvad i synes er det aller bedste ved bloggen - lige præcis den grund til at i læser med!! Hvis i har nogle forslag til forbedringer så skriv endelig dem med i kommentaren.

Vinderen udtrækkes d. 5. juli - det er ikke et krav, men i er selvfølgelig meget velkomne til at gå ind og følge os på bloglovin eller facebook :-) Skriv gerne jeres mail så vi kan kontakte jer - og ellers kan i se vinderen på bloggen d. 5 juli!

Giveaway'en er 100% sponsoreret af os selv


- Laura og Christine
Læs mere »

60 kommentarer:

  1. Lækker præmie, den vil jeg gerne vinde, jeg skal snart lave et kagebord og der ville disse da være perfekt til at pynte de mange kager med.

    Noget af det jeg synes bedst om ved jeres blog er jeres billeder, i tager super fine billeder.
    Derudover synes jeg i prøver at lave meget forskelligt mad, der er noget for enhver smag. Jeg har først fundet jeres blog for en lille uges tid siden, men jeg gik straks hele bloggen igennem, da jeg blev så betaget af jeres billeder. Har fundet en del ting jeg skal afprøve :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er SÅ vild med jeres billeder, og det er en af grundene til, at bloggen dagligt bliver tjekket :O) I laver nogle super skønne retter, der som regle er lige til at gå til, men I får dem præsenteret på virkelig fabelagtig vis med jeres skønne billeder! Er 100 % fan! :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glemte da lige min mail adresse :O) Heidi-daisy@ofir.dk

      Slet
  3. Christina Lund Simonsen7:10 PM, juni 28, 2012

    Jeg synes jeres blog er fantastisk fordi I gør den super hyggelig ved at skrive små dagligdags-historier før opskriften :-) Billederne gør at jeg får helt vildt lyst til at lave retter, hvor jeg egentlig ikke bryder mig om alle ingredienserne - fordi det bare ser super lækkert ud!! Jeg elsker jeres blog! :-)

    SvarSlet
  4. Ih en god konkurrence! En af årsagerne til at jeg har fulgt jer i snart et halvt år er, at I er gode til at finde på opskrifter, som er håndgribelige uden at gå ned på smag og kreativitet. Det er lige sådan noget en travl frøken som mig sætter pris på :-)

    SvarSlet
  5. Synes I er så dygtige piger, med lækre simple opskrifter og meget flotte fotos oveni.. sjovt nok har jeg fornylig tænkt over hvor man kan købe frysetørrede hindbær, og om man mon ikke sagtens kan lave dem selv :-)

    Kh Lykke

    SvarSlet
  6. Tillykke med den kommende fødselsdag. :)

    Jeg syntes det geniale ved jer er at i laver inspirerende mad, på et niveau hvor alle kan være med. Og jeres fine billeder er et must. Haps. :)

    Keep it up. :D

    SvarSlet
  7. Sikke en hyggelig konkurrence piger. Jeg har netop skrevet frysetørrede bær på ønskelisten til min fødselsdag - som også er på mandag :-)
    Jeg læser selvfølgelig med, pga jeres fine billeder og lækre opskrifter. Vores smag må siges at være temmelig ens, og jeg er endnu ikke stødt på en opskrift jeg ikke fik lyst til at lave, hos jer :-)

    Mange hilsner

    SvarSlet
  8. Jeres blog er en af mine favorit blogs, jeg elsker bilederne og så er maden bare så lækker :D Bliv endelig ved som i gør nu!

    SvarSlet
  9. Jeg synes at jeres opskrifter er lette at gå til, inspirerende og lækkert :)

    Kh Sofie

    SvarSlet
  10. Sikken dejlig sommerkonkurrence!!
    Jeg faldt over jeres blog for nogle måneder siden, og har været fast læser på bloglovin lige siden.
    En af de ting jeg elsker mest, er jeres meget smukke billeder!! Desuden værdsætter jeg, at I både blogger om madretter og søde sager. Fasthold endelig jeres varierede madblogging! :)

    SvarSlet
  11. Lækker sommerkonkurrence. Jamen bloggen er et hit og et sikker kig fordi I altid kommer med lækre opskrifter, efterfulgt af flotte billeder. Bloggen er alsidig - I har ikke låst jer fast, men varierer hvad i kommer med af tips :D HAPS. Jeres blog gør mig altid sulten :D

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    asinmichelle-marie@live.dk

    SvarSlet
  12. Dobbelt tillykke på mandag! Åh flittigt med på jeres blog, fordi jeg synes, at I rammer bredt. Der fine gode retter, som kan mikses på forskellig vis, også er I gode til at sætte jeres eget præg på retterne. Ja også er det dejligt, at I sætter pris på kvalitet og gode råvarer uden at være fanatiske. Også gir I altid sød og venlig respons - Og på billedsiden, er I fantastiske.

    SvarSlet
  13. Uh det lyder dejligt
    Ja jeres billeder er rigtig flotte
    Knus Laura

    SvarSlet
  14. Elsker jeres fine billeder... De er med til at give mig SÅ stor inspiration. :-) Kør endelige videre i samme stil, jeg vil nyde at følge jer. :-)

    SvarSlet
  15. Jeg synes det allerbedste er at de fleste af Jeres opskrifter er ret sunde, uden at I fokuserer synderligt meget på kalorieindhold eller energisammensætning. Det er ret forfriskende.

    SvarSlet
  16. Jeg elsker mad, især nyt og inspirerende og har derfor TONS af kogebøger og madmagasiner... mit eneste problem er bare at jeg synes det i madmagasinerne kan blive lidt for mange mærkelige sære ingredienser (som mand elelr børn ikke vil røre med en ildtang) og så er virker det ikke som om fokuset ligger på at maden skal smage fantastisk samtidig med det ser godt ud. Det virker lidt som om de har svært ved at finde på noget nyt og så bare blander noget for at blande noget.... Når der jeg vil hen med hele denne ramse er at jeres blog er lige det modsatte. Det er super enkelt lækkert og inspirerende mad. F.eks. de frysetørrede bær som i så venligt stille på højkant, er en enkelt og bare fantastisk lækkerbisken. Simpelt og lækkert. Det er ordene for hvorfor jeg elsker jeres blog.

    Stort tillykke på mandag.

    SvarSlet
  17. lækker præmie.
    jeg læser med fordi jeg elsker mad. jeres billeder er så flotte. jeg bruger ikke opskrifterne, men inspirer mig.

    SvarSlet
  18. Først og fremmest.. så har jeg også fødselsdag på mandag - hvor er vi bare for seje dem som har fødselsdag d. 2 juli :)

    Jeg nyder at læse surfe på jeres blog, da hele hjemmesiden fremstår så enkel og moderne med al fokus på maden. I formår at gøre opskrifterne personlig både med jeres historier, men jeres personlighed skinner igennem maden - og det tiltaler mig som læser! Jeres retter er for det meste ligetil at gå til, så én som jeg også kan følge med, men stadig med en følelse af at det er nogle unikke retter hvor man kan sætte sit eget præg. Ligesom I gør ;)
    De stilrene billeder skader ihvertfald ikke på lysten til at afprøve jeres opskrifter :)

    På forhånd tillykke :)

    SvarSlet
  19. Jeg er vil med at i laver lækker sund mad, som er anderledes og spændende.Men at der også er plads til lidt sødt en gang i mellem.
    Håber i får en dejlig dag.
    KH Anna Lise

    SvarSlet
  20. Min kæreste sagde til mig for nogle måneder siden, at jeg bar slet ikke kan finde ud af at bage og jeg går altid forkert i opskrifterne.

    Da jeg så for 2-3 måneder siden fandt jeres blog, så fristede billederne. Den første opskrift jeg gik igang med var CHICKEN TAMALE PIE. Hor var beskrivelserne nemme og lette at forstå og billede vejledningen også super god. Så da min kæreste kom hjem fra arbejde serverede jeg det til aften og han havde aldrig smagt noget bedre. Så nu laver jeg jeres retter meget tit og får altid ros. Takket være jeres vejledning.

    Tusind tak for jeres blog, den hjælper mig til glæden i at lave lækker og farverigt mad.

    Knus Helle
    E-mail: hellelambertsoerensen@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg synes jeres blog er så super fed fordi den er personlig og fyldt med super gode og sunde opskrifter! Desuden er jeres billeder super flotte og jeg bruger ofte jeres opskrifter. Man spiser jo også med øjnene, og i får virkelig mine tænder til at løbe i vand med jeres billeder :)

    // Signe
    http://bysignepoulsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  22. Hvad der er det allerbedste ved bloggen? Jammen, det er jeres glæde ved mad, at I laver helt almindelig mad til de dage man kommer sent hjem, og ikke har været i special butikker, eller haft en halv dags forberedelse.

    Hold fast i jeres stil.

    SvarSlet
  23. Læser med her, fordi jeres mad-smag rammer min utrolig godt! Fristende, lækre ukomplicerede opskrifter, det er skønt :)

    Mvh Terese
    siffie_tm@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Det er svært at nævne én ting, der er god ved Jeres skønne blog! Jeg læser med på grund af diversiteten, både i sværhedsgrad og i opskrifter. Den ene dag er der en lækker kage, den anden en anmeldelse af en restaurant og den tredje en lækker opskrift på hverdagsaftensmad.

    Så bare bliv ved, som I gør det nu :-)

    Laura
    lauraersejest@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Gode og varierende opskrifter er grunden til, at jeg allerede følger jer på bloglovin ;)
    Camillaskovrup@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Lækre billeder, godt skrevet og opskrifter, der er lette at gå til - det er ihvertfald 3 af grundende til, at jeg bliver ved med at ligge vejen forbi Jeres skønne blog :) sanne-obel@jubii.dk

    SvarSlet
  27. Det var da en fantastisk idé!

    Det jeg bedst kan li' ved Jeres blog er, at I holder de fleste indlæg på et ret fint hverdagsniveau, hvilket gør det meste meget nemt at gå til. Derudover er det fedt, at I nogle gange eksperimenterer med lidt anderledes smagskombinationer, hvilket giver inspiration til nye og spændende sammensætninger.

    Ha' en dejlig fødselsdag :)

    Venlig hilsen
    Martin
    kontakt@rigeligtsmor.dk

    SvarSlet
  28. Jeg nyder at læse om jeres opskrifter, og det at i skriver en lille ''historie'' under hvert billede, gør bare det hele meget mere personligt og hyggeligt, og så er jeres billeder jo bare overdrevet smukke!

    Jeg fandt jeres blog for blot en måned siden, og har siden da gjort stor brug af jeres opskrifter.
    Jeg er bestemt ikke den eneste, som er glad for at jeg fandt jeres blog. Når mor og far ikke lige har tid til aftensmaden, ja så går jeg ind på jeres blog, finder en opskrift og laver mad til hele familien og dét nyder de. Jeres blog har givet mig en lyst til at lave og eksperimentere med forskelligt slags mad.

    Et STORT plus er også at i ligger opskrifter ind dagligt,så bliv endelig ved med det ;)

    sofifi12@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Sikke en god idé med en giveaway! Jeg har selv fulgt jeres blog i et par måneder nu :-)

    Jeg følger flere madblogs, men jeres blog er en af de flotteste, jeg har set. Opskrifter kan være nok så gode, men for mit vedkommende er det layout og billeder, som rigtig giver mig lyst til at lave maden (jeg er en af dem, der kun køber kogebøger med flot layout og billeder til alle opskrifter!). Jeres billeder er fantastisk flotte, men det er ikke bare det. Hele layoutet er så elegant, helt ned til de små detaljer som skrifttypen. Det er grunden til, at jeg nemt kan læse de samme indlæg mange gange, og at jeg allerede er godt i gang med at kokkerere mig igennem mange af jeres opskrifter :-)

    Jeg håber, at I fortsat vil nyde at blogge, for jeg nyder at følge med!

    Mvh
    Caroline
    c_noerkjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg læser med fordi i kommer med nogle lækre retter som sådan en newbie som mig, også ville kunne lave. Så simpelt er det :D ikke nogle dikkedarer.

    SvarSlet
  31. Jeg har slet ikke prøvet de frysetørrede bær endnu, hvilket egentlig er for dårligt med alle de lækre opskrifter der hele tiden dukker op med dem på de blogs jeg følger! :-) Jeg er vild med jeres blog fordi i laver nogle nemme, lækre og sunde retter og så har de flotte billeder i tager af maden også stor betydning, for at jeg følger med på jeres blog :-)

    SvarSlet
  32. The only limit to our realization of tomorrow will be our doubts of today .Michael Kors Hamilton

    SvarSlet
  33. Arrrmen assår, jeg må tilstå, at jeg læser en del madblogs og jeres er min absolutte favorit!
    Jeg tror det er fordi min smag falder godt i hak med jeres, så jeg har altid lyst til at lave den mad i laver! Også fordi det er enkelt og ofte billigt.
    Held og lykke frem over! Stine

    SvarSlet
  34. Det er en super spændende blog i har ;) har fulgt jer gennem lang tid.
    Der popper altid nogle lækre ting op hos jer, søde kommentarer, kan mærke I virkelig brænder for jeres blog. Bliv ved, glæder altid over at læse med.yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg er godt nok en ret ny læser, men jeg har fulgt med et stykke tid og jeg synes jeres billeder er skønne, lyse og imødekommende og så synes jeg bloggen er overskuelig (meget vigtigt) og så er det nogle lækre ting i ligger op :)

    SvarSlet
  36. Det bedste ved jeres blog er at det er tilgængelige opskrifter. Jeg har har længe læst diverse madblogs, men har aldrig givet mig i kast med at forsøge selv før nu - har allerede forsøgt med flere af jeres opskrifter.. Specielt blåbær-isen er en favorit som jeg har spredt vidt og bredt til venner og familie..

    Synes den stil i kører nu er skøn - det er en rigtig god blanding af alle slags måltider!

    SvarSlet
  37. Jeg læser med(hele tiden ;)), fordi jeg så godt kan lide jeres tone og lettilgængelige blog. I skriver på sådan en rar måde og laver indlæg om rare madting, at man ikke kan andet end at følge med og blive smittet af den positive tone :)
    Keep up the good work!

    /Benedikte

    SvarSlet
  38. Uha, ja - hvad kan jeg ikke lide, ved jeres blog? Noget af det bedste er ved den, er hvertfald de store, lækre billeder og et meget overskueligt layout + de meget inspirerende opskrifter, som ikke indeholder al' verdens dyre ingredienser, så os på SU også kan være med (: Og så har I, som nogle af de få, formået af have en meget personlig madblog, der på trods af, at den grundlæggende handler om mad, og der f.eks ikke er en masse billeder af Jer og alt mulig andet, stadig virker meget personlig (:
    Det er altid en fornøjelse af læse med!

    - Anne, truckerbarn@jubii.dk

    SvarSlet
  39. Det bedste ved jeres blog er helt sikkert jeres evne til at lave mad der er virkelig smagsfuldt, sundt og samtidig en fryd for øjet. I bruger råvarer som er kendte og lettilgængelige, men sammensætter dem på en ny, spændende måde. I laver simpelthen mad som jeg selv har lyst til at lave og, ikke mindst, spise. Og så er jeres billeder simpelthen så flotte...

    VH Bettina,

    bettina_lepage@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg er vild med Jeres utrolig glade måde at blogge på og de altid lækre billeder. I har mange opskrifter jeg bare må prøve...

    SvarSlet
  41. Det bedste ved bloggen er selvfølgelig de lækre opskrifter. Kan også godt lide der er noget til de fleste lejligheder, både lidt hverdagsmad, weekendmad og søde sager ;)
    Sidst men ikke mindst synes jeg Jeres billeder er intet mindre en FANTASTISKE!

    Med Venlig Hilsen
    Simone

    Mail: simonesoelvergren@gmail.com

    SvarSlet
  42. Simone Kimer Fogtmann10:59 AM, juni 30, 2012

    Tillykke når I kommer dertil :)
    Jeg elsker at der til hver opskrift lige er lidt historie, lidt efaring mm. Det er i hvert fald en lige så stor del for mig, at høre om jer og jeres liv og madefaringer :)
    Simsemus@hotmail.com
    PS Ja jeg ved min mail er fantastisk..... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Simone Kimer Fogtmann12:59 PM, juli 05, 2012

      Har netop skrevet min mail forkert Ups dette er den rette Simsemus4@hotmail.com

      Slet
  43. Jeg elsker de flotte billeder og ting, som jeg ikke lige havde tænkt på før :)
    Elsker at det hele er meget varieret hvad der kommer på bloggen :)

    Yasmin.jensen@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Birgit Kirkegaard Højsgaard7:37 PM, juni 30, 2012

    Jeg følger bloggen fordi der er mange gode opskrifter til lidt anderledes mad, og lækre billeder
    Venlig hilsen
    Birgit

    SvarSlet
  45. I tager nogle dejlige billeder og laver varieret, spændende mad - lige som jeg kan lide den!
    Derudover er det herligt, hvordan skinner det igennem, at I hygger jer med at eksperimentere sammen i køkkenet i delt begejstret madglæde. Som læser føler man jo lidt, at man i smug får del i hyggen! ;)

    pannekage@gmail.com

    SvarSlet
  46. Søde piger.
    Jeres blog er specielt god fordi: Det er sunde, lækre og ligetil opskrifter, ofte en lidt sundere ud gave af en eller anden form for fastfood - I LIKE! Som så mange andre også skriver, jeres billeder - de er super flotte og enormt indbydende at se på. Man har straks lyst til at hapse maden :)
    /Marie

    SvarSlet
  47. Hey!

    Super blog, overskuelig og rigtig gode opskrifter.
    Tillykke med fødselsdagen, håber også jeg får en gave :)

    Mange hilsner
    Martin

    martin@fsje.dk

    SvarSlet
  48. Rigtig god blog med opskrifter der er nemme at gå til... Og så er det lidt sjovt at jeg selv er mor til tvillinger. Enæggede drenge fra 2010... Kunne være dejligt hvis mine drenge også får ligeså meget glæde af hinanden som voksne som i to tydeligvis har.
    Mange hilsner Kristine

    SvarSlet
  49. Ej den præmie vil jeg så gerne vinde. Bruger frysetørret hindbær hver morgen på min morgenmad!
    Jeg lever til daglig af raw food, så har en masse lækre opskrifter på min blog!

    SvarSlet
  50. Maiken Bundgaard9:42 PM, juli 01, 2012

    Jeg kan super godt lide, at jeres blog er så varieret, så man både får inspiration til hverdagsmaden og til når der kommer gæster. Yderligere er det nogle rigtig spændende og ofte lidt anderledes opskrifter I har, så man inspireres til at udforske nogle lidt anderledes smagskombinationer end de sædvanlige :)
    Alt i alt er det en super fin blog I har :)

    Med venlig hilsen Maiken

    SvarSlet
  51. Det bedste ved jeres blog er, at I virker så søde og nede på jorden:) I inspirerer til lidt ekstra i køkkenet og at prøve noget nyt, men på en god måde, så det føles realistisk:) Bliv endelig ved, ønsker jer held og lykke med bloggen fremover:)

    SvarSlet
  52. Dejlig meget inspiration! Og lækre billeder :-)

    Majkenemilie@gmail.com

    SvarSlet
  53. Jeg synes det er et fantastisk initiativ, og jeg elsker, at det er 100% sponsoreret af jer selv.
    Det er nok også det, jeg allerbedst kan lide ved bloggen; at I er helt nede på jorden, der er ikke så mange dikkedarer, og jeres opskrifter er lige til at gå til.

    Nemt, sundt og lækkert - ligesom jeg kan lide det!

    Ps. stort tillykke med dagen! :-)

    sprittah@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Jeg er ny læser og fandt jer via Fit For Livin.

    Jeg hænger fast nu, fordi det er noget virkelig lækre opskrifter jeg har læst indtil videre, og der er ingen af dem som sprænger mit madbudget :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  55. Jeg kan bedst lide jeres flotte fotos. De gør oplevelsen rigtig god :)

    SvarSlet
  56. Allerførst: Rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen! Hvor er det en super god præmie - den ville pynte noget så fantastisk i mit (og kærestens!) køkken ;-) Jeg er enig med mange af de andre der kommenterer: jeres billeder er altid super delikate, farvestrålende og indbydende! Er skønt med jeres måde at bruge forholdsvis almindelige ingredienser på nye måder - dejligt med ny inspiration!
    /Cæcilie

    silleh@gmail.com

    SvarSlet
  57. Hej piger, jeg er ny læser af jeres blog og synes den er rigtig skøn bl.a. pga. de mange rigtig flotte billeder, samt variationen i opskrifterne - noget til enhver smag og lejlighed :-)

    Mette
    /mademoisellebellesoie@gmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg læser med, da jeg synes jeres mad altid er lækkert og en smule alternativt!
    Desuden er jeres billeder rigtig gode og giver et godt indblik i jeres mad!
    - Dog ville jeg f.eks. ved de pandekager med fyld, gerne have haft et billede af den stegte pandekage med fyldet, så man kunne se fyldet. men det er jo en lille ting. Forsæt endelig med den dejlige blog!

    - Mvh. Freja Hansen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...