lørdag den 13. oktober 2012

TWIN FOOD FYLDER 1 ÅR = FØDSELSDAGS-GIVEAWAY!

Ja, vi må indrømme at vi selv har lidt svært ved at tro at der allerede er gået et helt år siden vi kastede os ud i det her projekt. Bloggen startede egentlig meget spontant en dag hvor Christine spurgte Laura om ikke vi skulle prøve. Vi har altid elsket at lave mad, og så synes vi det kunne være sjovt at vise andre hvad vi lavede. Det var som om at madlavningen blev lidt mere spændende fordi man følte man skulle gøre lidt ekstra ud af det, nu når der skulle tages billeder og skrives om det. Derudover blev vores måltider hurtigt mere varieret, fordi det pludselig galt om at finde på noget nyt. 

At vi så, 1 helt år efter, har over 900 følgere på bloglovin, og over 450 likes på vores facebook side havde vi aldrig ture at drømme om. Vi skylder jer et kæmpe 

TAK

TAK - fordi i gider at følge med, kommentere, og dele vores blog med andre!! Al den ros der nogengange lander på vores blog er så fantastisk, og i skal vide at det simpelthen er det bedste ved at blogge - når andre sætter pris på det man laver :)

I forbindelse med 1 års fødselsdagen skal der selvfølgelig laves en lille give-away. Gaven er ikke helt på plads endnu, men en af de næste dage kommer der et billede på bloggen. Vi kan afsløre så meget at den kommer til at bestå af specialiteter fra Sydney, som Laura tager med til Danmark og sender til vinderen. 

Til bloggen har vi selv fundet på en lille gave og det er faktisk et lidt større projekt, vi vil købe vores eget domæne!! 

For at deltage i give-away'en skal i smide en kommentar på dette indlæg og hvis I kan vil vi meget gerne vide hvad i tænker er et "must" på en madblog. Det vil være en stor hjælp til hvordan vi videre skal udvikle bloggen så vi kan fange/beholde så mange læsere som muligt! Fredag d. 19. oktober bliver der udtrukket en vinder - så hold øje ;)

Når man blogger kan man jo følge med i en masse statistik omkring ens blog, og i den forbindelse synes vi det kunne være sjovt at vise jer lidt af vores. Både ift. sidevisninger, men også hvad folk søger på for så at ramme vores blog:


Mest populære indlæg på bloggen

Mest brugte søgeord, hvor folk er landet på vores blog


Hvis ikke i allerede gør det, må i meget gerne gå ind og 
eller

og endnu engang skal i have et kæmpe

TAK :-)


- Laura of Christine
Læs mere »

98 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med :) Et must er dejlige indbydende billeder, hvilket i opfylder utrolig godt :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen... I gør det jo ret fantastisk! :)
    Et must for mig er gode billeder, realistiske opskrifter... Og med det mener jeg opskrifter hvor man ikke skal bruge 20 forskellige eksotiske ingredienser.

    SvarSlet
  3. Et must er en balance mellem svære og nemme retter. Noget I er ret gode til :)

    SvarSlet
  4. Tillykke! Super sjovt at se jeres graf og søgeordene :)

    Et must er som Tanja skriver realistiske opskrifter, og så nem navigation. Fx. et index over salater, retter med kylling, brød, pastaretter etc etc. :)

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke tillykke!! :)
    Det største must for mig, er kreativitet når det kommer til en madblog! Til at udforske og udfordre sig selv med nye opskrifter og nye ideer man selv får! En blog der ikke bare prøver andres opskrifter af, men at man selv hopper ud af sin comfort zone og skaber magisk mad hvor kun fantasien sætter grænser!
    :)

    SvarSlet
  6. Noget, som alle og enhver kan lave - det er et must. hvis der pludselig er en masse opskrifter, hvor man skal ofre en halv million for at kunne lave retten, så falder jeg fra.
    I er rigtig gode til at lave noget som alle og enhver kan købe eller finde i skabet :)

    SvarSlet
  7. tillykke med års jubilæummet.. :) nået der er vigtigt for en madblog er at jeres retter ikke er de dyreste i verden. det skal være retter hvor budgettet ikke bliver sprængt. derudover er det vigtigt at have nogle billeder så man kan se hvordan maden kommer til at se ud.
    Dette klarer i super godt og har virkelig nydt at finde inspiration på jeres blog og prøve mange af jeres opskrifter :)
    en ide til nået nyt, kan være at i laver nogle budget opskrifter, måske nogle total helse opskrifter, nogle opskrifter der indeholder noget mere kød... der er jo mange ideer, det gælder bare om at vælge den der passer bedst til jer :D

    men held og lykke frem over, og glæder mig til de kommende opskrifter :D

    SvarSlet
  8. Tillykke! :D

    For mig er et must flotte, måske lidt anderledes billeder, et overskueligt design og interessante mennesker bag, der selv får noget ud af at blogge - det gælder om at gøre det, fordi man kan LIDE det! (:

    Maria A.

    SvarSlet
  9. TIllykke med fødseldagen (:
    Jeg vil også gerne være med - for mig er en god madblog all about the pictures! Hvis maden på billederne ikke ser lækker ud, så gider jeg jo heller ikke lave det. Det er desuden heller ikke vidt inspirerene at se på sådan en klat mad! Heldigvis er I gode til at tage billederne, så jeg følger stadig med!

    SvarSlet
  10. Tillykke med blogdagen :-)
    Det der er afgørende for mig om jeg følger en blog er:
    Opskrifter jeg for lyst til at afprøve, her ligger I allerede i top.
    Og så den svære den gode og pesonlige historie, der følger med opskriften, hvordan man skriver den, ved jeg ikke, jeg forsøgte selv i sommers at starte en madblog, men var ikke i stand til at skrive et indlæg, som jeg selv ville læse. Jeg må derfor nøjes med at nyde andres arbejde og kommentere fra sidelinjen.

    SvarSlet
  11. Tillykke! Jeg er stor fan af jeres blog, bl.a. på grund af de fine billeder, de nemme opskrifter og variationen i disse. Det er alt sammen ting jeg sætter pris på på en god blog.
    Hvis jeg endelig skal nævne noget, som I kunne overveje at medtage, er det en menuplan - jeres bud på hvordan en 3 retters menu kan sammensættes hvis man fx skal lave middag til kæresten, have besøg af familien eller en gruppe venner. Hvis I har nogle forslag til, hvad man kan drikke til de enkelte retter kan det jo også skrives med.

    Fortsæt det gode arbejde - jeg glæder mig til at se, hvad I får lavet i fremtiden!

    Christine K

    SvarSlet
  12. Tillykke med det første år!!
    Et must på en madblog er flotte billeder og selvfølgelig bred viden om mad. Det inspirerer i hvert fald mig, når jeg føler, jeg bliver klogere af at læse madblogs. I gør i hvert fald et godt stykke arbejde, skulle jeg mene.
    God weekend!

    SvarSlet
  13. Stort tillykke! :-)

    Et must er helt klart varierende opskrifter, gode billeder, en blog/hjemmeside der er nem at finde rundt i og jeres egne idéer - og evt. tips/triks, notater m.m. - Altså jeres eget personlige præg :-)

    Hilsen Freja
    http://frejasverden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. Tillykke :-) Et must for mig: Noget, jeg ikke har set før, så jeg bliver inspireret!

    Vibeke H.

    SvarSlet
  15. Synes i har en super dejlig og inspirerende blog. Det fedt for sådan en som mig der er ved at "lære" at lave mad. Jeg kan godt lide at det i laver er hverdagsnært men at det stadig er rigtig kreativt og eksperimenterende! Stor ros til jer ;)

    SvarSlet
  16. Laura Høvring Møller5:28 PM, oktober 13, 2012

    Det er mig, der takker for en rigtig dejlig blog med varierende opskrifter (både med hensyn til indhold og sværhedsgrad)!
    Et must for mig, er en mulighed for at søge internt i bloggen (hvilket I jo har) og oversigter over opskrifterne (hvilket I til dels har med "Nemme hverdagsretter" og "Til madpakken") - gerne mere af det! :-)

    Stort tillykke og tak!

    SvarSlet
  17. Tillykke :-)
    Det er så fin en blog, sikke langt I er nået på så kort tid.

    Det er for mig et must, at billederne er præsentable, og at ikke mindst at der er billeder :-)

    SvarSlet
  18. Tillykke med fødselsdagen :)
    Jeg er VILD med jeres blog. Den er så inspirerende!

    Et must for at jeg sådan rigtigt gider at melde mig som fast læser af en madblog er at der er billeder. Og helst nogle indbydende af slagsen.
    Derudover at der er variation i retter. Altså sødt, brød, grydemad, ovnmad, grønt, osv.
    Begge dele mestrer I :)

    SvarSlet
  19. Tillykke med bloggens 1 år :) Et must for mig på madblogs er gode billeder, en ingrediensliste efterfulgt af en vejledning (ingredienser og vejledning skal helst ikke flettes sammen, jeg vil gerne kunne se særskilt hvilke ingredienser og hvor meget der skal bruges) :) I gør det virkelig godt med bloggen :)

    SvarSlet
  20. Tillykke... Jeg springer da også lige på ... For mig er det et must med flotte og spænende billeder :)
    Tak for en god blog.
    Mvh. Luise Sand (riis-riis@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Uh stort tillykke, i har også en super fin blog!
    Jeg synes det er et must med lidt personlig snak ind imellem, så man føler at man kender personerne en anelse bag. Tror det er sådan man bliver fanget af en blog og bliver hængende. I gør det godt :)

    Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Super dejlig blog:-) forsæt det gode arbejde.

    SvarSlet
  23. Jeg ved ikke, hvad der er et must, for jeres blog er den eneste madblog, jeg har lyst til at følge! :) Men noget af det bedste ved jeres blog, er de små historier der følger med opskrifterne. Bliv endelig ved med det! :)

    Fru H-T // This n' That
    http://www.swh-t.dk

    SvarSlet
  24. Jamen I gør det jo så godt i forvejen og det beviser alle jeres sidevisninger jo også ;)
    Jeg er gerne med i jeres giveaway og er for længst fast læser :)
    Hilsen Lene fra www.leneskage.dk (leneskage@gmail.com)

    SvarSlet
  25. Først og fremmest TILLYKKE!!!
    En ny måde at tiltrække ENDNU flere læsere kunne være at finde på opskrifter som er nemme for pengepungen. ;)
    Ud over det er nemme snacks altid en god idé og som en stor fan af desserter og søde sager synes jeg jo at endnu flere søde opskrifter ville være en fantastisk idé! :D
    Igen tillykke med 1 års fødselsdagen!

    Anna

    SvarSlet
  26. Tillykke med bloggen! Håber at jeres næste år vil blive ligeså fantastisk!
    Jeg synes en madblog skal indeholde nogle kvalitetsbeviste valg. Det behøver ikke nødvendigvis at være sund mad hele tiden, men opskrifter der tager udgangspunkt i at hjælpe miljøet og ikke være med til at nedbryde.
    Ja altså uden at det skal blive politisk - men mere bare et ansvar som blogger til at bruge gode naturlige råvare :-)

    Tak for en fantastisk blog!

    SvarSlet
  27. Jeg elsker at følge madblogs, fordi det er personlige erfaringer og det er en god blanding mellem nemme og svære retter, og det synes jeg er vigtigt at bevare.
    For mig, er selv sundheden ikke aldrig et must, men bare det er rigtig lækkert mad, som er inspirerende. Bonus hvis det er sundt, men en kage med chokolade er nu bare så godt ;)
    Men det eneste hvor jeg tænker det er et must, er at der en variation i om det er morgen, middag eller aftensmad retter. At det er en blanding til alle former for måltider :)

    Men mange gange tillykke til jer - og tusind tak fordi i vil dele jeg jeres maderfaring med os, for mig er det kommet til gode med at ha lavet noget lækkert mad at servere som både min kæreste og jeg har nydt - MEGET ! :D

    SvarSlet
  28. Et must på en madblog er, ifølge mig, at opskrifterne ser lækre og indbydende ud (og selvfølgelig også smager godt), og at opskrifterne er tilpasset hverdagen, så det er ret simpelt at gå til, men at der stadig er plads til de lidt svære opskrifter og eksperimenter. Og at der er god variation i opskriftvalget.
    Alt dette opfylder jeres blog faktisk, når jeg kigger på det, og tit har jeg da også klikket mig ind på jeres blog, er er så faldet over en opskrift som jeg spontant går i gang med. Og det smager jo altid virkelig lækkert. Jeg synes også at alle jeres retter ser enormt indbydende ud, og tit sidder jeg og siger 'uuhm' og slikker mig om munden over hver opskrift!
    Også selvom at jeg kun har fulgt bloggen i nogle mdr., har jeg allerede bladret bloggen igennem flere gange.

    Vil også lige sige tusind tak for en monsterfed madblog, der gang på gang inspirerer! Man kan virkelig se at i elsker at lave mad, og har en stor passion for det.
    Så fortsæt endelig og god weekend! :-D

    SvarSlet
  29. Tillykke!
    En ting jeg synes er et must på en madblog er simple hverdagsopskrifter hvor der skal bruges få og let-tilgængelige råvarer og retterne smager af en million. En anden ting jeg synes er et must er at de fleste retter ikke indeholder råvarer der ikke er virkelig sværer at skaffe. Så kan retten smage nok så godt, men hvis jeg skal lede det halve af byen igennem for at finde økologisk speltkerne marineret i koldpresset vindruekerneolie så har jeg opgivet på forhånd.

    Der må også rigtig gerne være nogle retter til når man får gæster. Retter der er lidt mere kompliceret og måske kræver de økologiske speltkerner marineret i koldpresset vindruekerneolie.

    Sidst men ikke mindst må der rigtig gerne være nogle lækre desserter og kager man kan lave en søndag eftermiddag når trangen til slik og kage bliver for stor. Også gerne uden de økologiske speltkerner marineret i koldpresset vindruekerneolie så man nemt kan mixe det hele sammen :)

    Stor ros for en rigtig god blog!

    SvarSlet
  30. Hejsa!:-)
    Tusind gange tillykke! Også med så lækker en blog!:-)
    Et must for en madblog er lækre fangede og måske nytænkende opskrifter og indbydende billeder!
    Håber det kommer til at gå jer lige så godt i fremtiden!
    Hov, forresten! Det er også vigtigt at bloggen er overskuelig, har en søgeboks og evt. en liste ude i siden eller for oven med kategorier:-)
    Kram Mie S.;)

    SvarSlet
  31. Stort tillykke med 1 års dagen :-)

    For mig er det vigtigt med et godt søgefelt på en madblog, så jeg kan søge efter lige det jeg mangler. Derudover er gode billeder og jævnlige opdateringer vigtige, men alle disse ting har i allerede :-)

    SvarSlet
  32. Tillykke med 1 års dagen.

    Et must er gode, lækre hverdagsretter, der ikke tager for lang tid at lave

    SvarSlet
  33. TILLYKKE! Det er virkelig flot, at i har fået sådan en succesfuld blog på kort tid! I er knalddygtige og jeg elsker selv af læse med. TAK til jer begge for at I deler jeres madglæde med os!

    SvarSlet
  34. Stort tillykke med fødselsdagen! Jeg er virkelig helt skudt i jeres fine fine blog :-)
    Et klart must for mig er helt sikkert, at billederne er af ordentlig kvalitet, men også, at man kan "mærke" bloggeren bag ordene. At der lige følger en sød og personlig anekdote med, så man kan fornemme noget passion, dét sætter jeg stor pris på.

    SvarSlet
  35. Hej med jer
    Tillykke med fødselsdagen! Og tak for en formidabel blog. Jeg synes det er fantastisk at jeres opskrifter er simple og studievenlige, og så der jeres billeder jo super lækre ud :)

    SvarSlet
  36. Inspiration, variation og flotte billeder er et must for mig :)
    I klarer den godt :)
    Tillykke...

    SvarSlet
  37. STORT tillykke med fødselsdagen!! :-) tror jeg har fuldt jer lige siden i startede, og det har altid været en fornøjelse!
    Jeg bliver utrolig inspireret af jeres Twin Food, og hold op hvor er i dygtige!
    Først vil jeg sige at det er super vigtigt med nogle gode billeder, det giver lige dét ekstra ;-)
    Derudover synes jeg også, at alt andet end gourmet-mad skal være på sin plads! Jeg som studerende har jo brug for noget JEG kan finde ud af at lave, og langsomt bevæge mig mod de lidt mere kreative retter, i kunne lave en ''kokkeskole'' her på bloggen? ;-) det kunne da være sjovt. Men ja, noget mad for alle, billigt som dyrt, avanceret som nemt en onsdag aften osv. Keep up the good work girls! ;-)

    SvarSlet
  38. Tillykke med fødselsdagen!! :) For mig er det allervigtigste på en blog flotte og indbydende fotos af maden. Dernæst at bloggen er overskuelig og har et søgefelt, hvor man kan søge på ingredienser i retterne eller selve retten, hvis I forstår ;)

    SvarSlet
  39. Tillykke til min ynglings-blog! Jeg kan ikke komme i tanke om noget I kunne gøre bedre, så vil hellere fortælle jer hvorfor jeg elsker jeres blog;)

    1) Man kan se at I bruger tid på bloggen og at I elsker det I laver!

    2) I laver opskrifter til alle, så både nybegyndere og de mere øvede kan være med.

    3) Lækre billeder, der gør at man bare får lyst til at lave det lige så godt som jer(eller i hvert fald forsøge...!)

    4) Lækkert, enkelt og ikke mindst overskueligt design af bloggen der gør at man altid kan finde det man mangler!

    5) At I på en eller anden måde altid lige ved hvad jeg har lyst til;P

    Et KÆMPE tillykke til Twin Food endnu engang, fordi i bare er så skønne!
    Jeg håber på mange flere år med jer:D

    Kærlig hilsen Simone

    SvarSlet
  40. Tillykke! :)
    Jeg er vild med nemme opskrifter, hvor der ikke indgår alle mulige ingredienser, som man ikke normalt ville bruge. Det synes jeg, I gør super godt :) Derudover er det altid lækkert med nogle gode billeder også i løbet af processen, så man kan se, at man er på vej i den rigtige retning/tingene har den rigtige konsistens step by step.

    God søndag til jer!
    Kh. Pernille

    SvarSlet
  41. Tillykke!
    Og endnu engang vil jeg lige nævne, at det er en virkelig god blog og skønne indlæg i laver. Stor ros her fra!!! :D

    SvarSlet
  42. FEDT! Tillykke med 1års-fødselsdagen ;o)
    Et must for mig er kødfrie-retter, da jeg bor med en vegetar - jeg synes, I har fede opskrifter uden kød og ellers kigger jeg ofte på jeres tilbehør og bruger det som inspiration!

    -Louise (klsjs@hotmail.com)

    SvarSlet
  43. Tillykke med 1-års dagen, jeg læser stadig jeres blog med stor tilfredshed (og bliver altid så sulten!) ;)

    SvarSlet
  44. Smukke og indbydende billeder er efter min mening - og tydeligvis også en hel del andres - det vigtigste ved en god madblog :) Jeg lader mig i høj grad inspirere af det jeg ser, og derfor er det efterhånden også en ret stor del af jeres fantastiske opskrifter, der er blevet afprøvet :)

    SvarSlet
  45. Tillykke :)
    Musthave nummer 1, for mig, er gode billeder !

    SvarSlet
  46. I har en rigtig lækker blog! Jeg synes at det absolutte must er indbydende billeder, og det må jeg sige, at i formår at give os læsere :-)

    SvarSlet
  47. Tillykke :)

    Et musthave for mig er et interessant indhold :) Altså at I blogger om mad som jeg gider læse om og lave selv. Og det gør I :)

    SvarSlet
  48. Et must på en madblog er gode billeder - det gør opskrifterne mere spændende og lækre! :-)

    SvarSlet
  49. Tillykke med det første år :-) For mig et det vigtigt med flotte billeder og opskrifter der er lette at følge, nemme at lave og ikke indeholder en masse ting man skal i specialforetninger for at købe! Jeg synes i gør det rigtig godt :-)

    SvarSlet
  50. Tillykke med det første år. Som før sagt, jeg er vild med Jeres billeder... og om muligt syntes jeg, de bliver bedre og bedre for hvert indlæg...

    SvarSlet
  51. Tillykke med 'fødselsdagen'

    Jeg er super glad for jeres blog, og tjekker hver dag, om der nu skulle være kommet nogle nye inspirerende opskrifter :)

    Et must for mig på en madblog, er helt klart billederne - det er lige præcis dem der giver mig lyst til at lave en opskrift. Og så skal beskrivelsen af hvordan man laver retten, også være nem at gå til og med ingredienser der er til at få fat i og ikke for dyre. Alle de krav lever jeres blog op til, og derfor er i min yndlings! :)

    SvarSlet
  52. Stort tillykke med det første år jer.
    Jeg tilslutter mig den store betydning billederne har.

    SvarSlet
  53. Stort tillykke, I gør det godt. Et musthave for mig er gode og indbydende billeder, og det formår I bestemt at indfrie :)

    Michala F.

    SvarSlet
  54. Tillykke med bloggen!
    For mig er et must, at madbloggen krydres med personlige erfaringer med opskriften og gerne opskrifter til hverdagen såvel som når der er tid til ekstra i køkkenet. Selv om mange af jeres opskrifter afviger fra min kost, så nyder jeg at kigge forbi pga. de skønne billeder og små glimt af jer bag bloggen. Desuden er der inspiration til eksperimenter, som er tilpasset min kost.
    Forsæt det gode arbejde.
    KH
    - frk. sveske

    SvarSlet
  55. Tillykke tillykke, det er jo en fornøjelse at læse med herinde :)

    Et must på enhver blog er godt humør - og det leverer I hver gang :D

    SvarSlet
  56. Tillykke.
    Der er et par ting, som er musts for mig, når jeg kigger på madblogs.
    Indbydende billeder er absolut nødvendigt, da jeg ellers ikke når til teksten. Der ud over er det vigtigt for mig, at det er ingredienser og reskaber, som er til at få råd til/finde. Altså ingredienser, som jeg ikke skal have bestilt over nettet fire uger i forvejen, og redskaber, som ikke kræver, at jeg har brugt 4000 kr. på dem - så har jeg dem nemlig ikke. Og det tror jeg gælder for rigtigt mange studerende.
    Der skal altså være lækre billeder og en vis form for "hverdags realisme" i opskrifterne, for at jeg gider følge med :)

    SvarSlet
  57. Tillykke med bloggens fødselsdag (: Spændende med det nye domæne!

    Jeg vil rigtig gerne deltage i jeres giveaway og hvad jeg synes er et must på en madblog må være nytænkning og kreativitet, så de af os, der er knapt så opfindsomme i et køkken kan blive inspireret til at bruge madvarer på en helt ny måde. Derudover er jeg fan af lækre opskrifter, der er simple, og kan laves på nul komma fem, når hverdagen er travl, men man stadig sucker efter en lækker omgang aftensmad (:

    SvarSlet
  58. Tilykke! (:

    Et must på en god madblog er opskrifter alle kan finde ud af hvor man ikke skal lede i hele byen efter ingredienser og så skal der selvfølgelig også være gode billeder.

    SvarSlet
  59. Kæmpe stort tillykke! Og sikke et år. I har været en fantastisk mad blog at følge. Den bedste madblog jeg følger :-))

    Jeg synes det er vigtigt at have en blog som er nem at finde rundt i. Med et godt overskueligt opskrift indeks. Og så at lave mad med hjertet, hvor alle kan være med :-)
    Dette er nogle af alle de grunde der gør jeg til min favorit blog.
    Tak for jeres blog, og det arbejde i ligger i den. I er knald hamrende dygtige :-) simpelthen!!!

    SvarSlet
  60. Gode billeder er klart et must, men udover det har jeg faktisk også et lidt skørt krav, jeg vil have at der er en kalender over tidligere indlæg (ligesom i har) så jeg kan læse en ny blog jeg finder kronologisk.

    Må jo nok indrømme at jeg har misset en del gode blogs pga. netop den. Men også det klarer i glimrende. Så stort tillykke! :)

    SvarSlet
  61. Stort tillykke!
    Et must på en mad-blog er gode billeder, et overskueligt og pænt layout for både de enkle opskrifter og hele bloggen, så det er nemt at finde rundt. Noget andet er, at der både er opskrifter til når det skal gå stærk og når man har tid, til alle penge budgetter - altså opskrifter til enhver lejighed :) Og så er de personlige indlæg altid gode - nok også derfor at man følger med på en blog! ;)

    SvarSlet
  62. Helt klart flotte og overskuelige billeder, og rigtig gerne tekst til med historie - lige præcis der gør I det skide godt!!

    SvarSlet
  63. Jeg er stor fan af mad-blogs, og dem jeg følger har det til fælles at der er gode billeder, også ofte af processen til det færdige resultat. Så er der også overskuelige opskrifter med få ingredienser og gode råvarer. Dernæst er en god beskrivelse bare så vigtig. At skrive sådan med hvordan en konsistens skal være, hvor det typisk kan gå galt og hvad man skal være ekstra opmærksom på. Det gør at man ikke opgiver på forhånd :)

    Tak for en god blog, afprøver jævnligt Jeres opskrifter (når der dukker vegetariske op-mere af det tak ;))

    SvarSlet
  64. Er det et år! Det er ikke så længe siden jeg "fandt" jeres blog, men det er faktisk en af de blogge jeg kigger allermest på,og anbefaler til andre.

    Et must for mig (hvad hedder det i flertal?)er gode billeder (gerne af forløbet), en blanding af forskellige typer opskrifter (kager, salater, desserter, kødretter, kødløse retter, tilbehør osv), nemme og lidt sværere, almindelig og anderledes.

    Og så er det jo altid underholdende med lidt personligt (det er vist ikke et must), men mere et ekstra plus.

    SvarSlet
  65. Tillykke, I er to styk seje kvindfolk og I har skabt en meget vellykket blog - godt gået!:)

    Jeg ser helst, at en madblog indeholder:
    1) SIMPLE OPSKRIFTER (tjek!)
    2) GODE BILLEDER (tjek!)
    3) PERSONLIGHED - dog ikke for mange lange historier om den syge moster;) (tjek!)
    4) MANGE INDLÆG. Helst mindst en gang om dagen, holder interessen indtakt og gør at et klik på twinfood er en del af den daglige rutine (stort set opfyldt;))
    5) PÆNT OG ENKELT DESIGN - jeres er OK, men ku sagtens blive endnu bedre:)
    6) ÆRLIGHED/TROVÆRDIGHED - at man også skriver, når det går mindre godt, ex når I har lavet en ret flere gange før det lykkes eller når en ret "kun" smager GODT - hvis alt man laver smager HIMMELSK, bliver bloggen utroværdig) (tjek! - tror jeg nok;))

    Held og lykke fremover, keep up the good work:D

    SvarSlet
  66. Tillykke Tillykke! :) Det er nu ca 2 måneder siden at jeg opdagede jeres fantastiske blog - og haft meget glæde af den siden ;) Et must for en god madblog er en masse varierende retter der passer til mange forskellige tidspunkter på døgnet (morgenmad, frokost, aftensmad, desserter og gæstemad) - og derudover er det også vigtigt at det er retter der er forholdsvist nemt og billigt at lave! :D

    - Ditte Hvid

    SvarSlet
  67. Tillykke med årsdagen. Det har været en fornøjelse at følge jer:)

    Et must på en madblog er for mig, at der er god inspiration at hente. Der skal være opskrifter til både hverdag og festlige lejligheder, gode billeder og illustrationer af de forskellige trin ved komplekse retter - og selvfølgelig opskrifter der er til at forstå. En ting jeg godt kunne mangle lidt hos jer, er menu forslag og flere forslag til tilbehør til de enkelte retter. Det er rigtig fedt, når der kommer gode tips og tricks som for eksempel hvordan man kan fryse surdej eller hvordan man laver en dekorativ kant på kagen osv. Det er tit detaljer der løfter det til næste niveau. Det er også altid fedt, når man får alternativer til ingredienser (Har du ikke lige xxx mel i skuffen så kan du bruge xxx). Så man ikke skal ud og handle særligt ind hver gang, men indimellem kan tage en "hvad-jeg-nu-har-i-skuffen" udvej.

    Jeg elsker at I holder jer reklamefri - bliv ved med det!
    (En konkurrence i ny og næ tæller ikke, bare gevinsten er relevant og det ikke tager overhånd)

    Endnu engang tak for inspirationen.


    SvarSlet
  68. Hip hurra og tillykke. :) Føler jeg har være med fra start. og jeg ELKSER at få inspiration af jeres lækre opskrifter.

    Det bedste ved det hele er de flotte billeder. (Kan dog aldrig få det til at se ligeså godt ud, Men jeg prøver) Derudover er det rigtig fedt at opskrifterne er nemme og overskuelige, så får man lyst til at gå igang med det.

    Det er også rigtig dejligt at der ingen reklamer er. :)

    Keep up the good work. :)

    Hilsen Janne

    SvarSlet
  69. Tillykke med fødselsdagen :-)
    Jeg følger jer fast via Bloglovin og synes det er dejligt, at få inspiration til hverdagens madlavning, madpakken og til der når skal hygges.
    Keep up the good work...

    SvarSlet
  70. Tillykke! Ja, hvor er det skønt og godt for Jer med alle de følgere! Jeg er selv en af dem, og jeg elsker Jeres blog!
    Jeg bruger den tit til opslag, hvis jeg en dag har lyst til at gå i køkkenet. I har så meget lækkert!

    Det kunne være cool hvis i lavede flere "vores version" af danske retter, eller generelt typiske og kendte retter til aftensmaden :-)

    Keep going tøser!

    SvarSlet
  71. Et must for en god madblog er, at billederne er gode, opskrifterne er OK lette, og at man ikke skal ud og have for mange specielle ingredienser, hvor man skal i 5 forskellige butikker for at få det!
    Synes I laver nogle dejlige indlæg, og i er til Stor inspiration for mig, når jeg overvejer, hvad jeg skal lave til aften! :)

    SvarSlet
  72. Det er en meget lille chance man har når man prøver at vinde sådan nogle her konkurrencer, men ligegyldigt hvad fortjener i ros! Jeg læser mange madblogs, men kun jeres hr jeg fulgt så fast og prøvet så mange af jeres opskrifter som jeg har! Hvis jeg skal give et råd og nok også en begrundelse for hvorfor jeg i hvert fald mener jeres blog er så succesfuld, vil jeg siger at jeres opskrifter er overkommelige og innovative samtidig! Der er noget nyt og spændende over jeres opskrifter og samtidig er det ikke alle mulige tricky ingredienser som man aldrig har hørt om, som skal i! Og selvfølgelig tager i gode billeder og skriver godt, hvilket tiltrækker i første omgang! Stor ros til jer - og tak for at gøre min hverdagsmad lidt mere spændende og mine weekender lidt sjovere!:-D det er altså også en vigtig faktor: jeres opskrifter er nemme at videreudvikle på selv og alle vil jo gerne føle sig som en masterchef ;-)! Hehe

    SvarSlet
  73. Sikke en fin give-away piger, rigtig personlig, og vildt lækker! Kæmpe ros for jeres smukke blog og fordi I er noget så langt! Glæder mig til meget mere inspiration fra jer i fremtiden! I gør det jo hammergodt! Thumbs up ;-)

    Chris

    SvarSlet
  74. Det jeg sætter pris på ved en madblog, er først og fremmest inspiration. Det er altid dejligt at finde inspiration til en ny måde at anvende en ingrediens, lære en ny madvare at kende etc. Personligt kan jeg rigtig godt lide, at I bruger let tilgængelige ingredienser. Det gør det nemmere at få lavet en ret, hvis man kan købe ingredienserne i sit normale supermarked.
    Et forslag til jeres blog kunne være temaer: Som f.eks. ugens SU-ret, ugens vegetarret, Ugens suppe etc.

    Fortsæt det gode arbejde, nyder at følge jer :)

    SvarSlet
  75. For mig er billederne vigtige! Man spiser jo også med øjnene, og jeg er altid glad for anretningsinspiration!

    SvarSlet
  76. Tillykke med fødselsdage forleden dag og mange tak for en super lækker og inspirerende blog! :O) Et must på en god madblog er helt klart gode billeder, opskrifter der er til at gå til og jævnlige opdateringer :O) Keep up the good work ;O)

    SvarSlet
  77. For mig er billederne rigtig vigtige, samt at der jævnligt sker noget nyt. Desuden er jeg vild med bemærkninger som "hvis du ikke har xx, kan du i stedet tilsætte YY". Dvs jeg kan få lidt inspiration til at variere.

    Men det aller vigtigste er at jeg føler det er mennesker bag hjemmesiden (og ikke et eller andet frima) - dvs I også fortæller når noget mislykkes :-)

    SvarSlet
  78. Billederne på jeres blog er utrolig fine, hvilket jeg synes er et must. :)

    SvarSlet
  79. Et must er helt sikkert billeder! Det er helt sikkert jeres billeder, som giver mig lyst til at bage/lave jeres lækre sager. Man spiser det med øjnene ;-)

    SvarSlet
  80. Stort tillykke med bloggen! Den er jo hurtigt blevet rigtig stor!
    Et must for mig er helt sikkert gode billeder, og der er der jo intet at sætte en finger på.

    SvarSlet
  81. Det vigtigste for mig er, at det er varierede opskrifter, der bliver lagt op - og det synes jeg, at I er super gode til. Bliv bare ved med det (: Og så synes jeg det er vigtig, at opskrifterne kan kopieres derhjemme uden alt for meget besvær :b

    SvarSlet
  82. For mig er et must på en madblog LÆKRE BILLEDER evt. også af processen. Det giver automatisk en lyst til at gå i gang med opskriften selv, og samtidig en tryghed idet "at det man laver, ligner det på billederne" (forhåbentligt ;D). Præcis det med billederne, er i mestre i og alt andet selvfølgelig. Elsker jeres blog og tillykke! :)

    SvarSlet
  83. Det vigtigste for en madblok er selvfølgelig, at opskrifterne ikke er for komplicerede, men enkle og lige til at gå til. Madblokke kan nemlig hurtigt komme til at virke overlegne, når opskrifterne er alt for avancerede og indviklede. Jeres blok har et godt varieret brug af disse to ting, og derfor kigger jeg også herind hver dag! Noget af det bedste ved jeres blog er, at I har et søgefelt, så man selv kan søge efter lige præcis den type mad, man leder efter.
    Hvis jeg skal komme med et ønske til fremtidige indlæg, ville jeg rigtig gerne se, hvilke "basis-ting", I altid har i køkkenet og måske lidt mere fokus på enkelte temaer, som grønsager eller korn. Hvad er jeres yndlingsgrønsag for eksempel? Og hvilke spændende ting, kunne man lave med sådan en?
    Knus.

    SvarSlet
  84. Som nævnt ^^ er indbydende og appetitvækkende billeder en klokkeklar forudsætning for, at en madblog brillerer! Dertil må opskrifterne (samt ingredienser) gerne være relativt lettilgængelige, uden at køkkenet automatisk bliver en "pasta bolo og kartoffelsalat"-fabrik.

    Alfa omega er dog for mig det lille ekstra - det der lækre, udefinerbare, som gjorde at jeg øjeblikkeligt måtte følge jer. At jeg 1. dag inde i processen rent faktisk fik fremtryllet en ret, valgt fra jeres repetoire. Uden at kunne sætte min skæve pegefinger på dét, er dette netop et MUST.

    I har sgu gjort noget ekstraordinært og derved skabt en helvedes succes!
    Og tusind tak for det, piger :-)

    SvarSlet
  85. En vigtig ting for mig, ang. opskrifter og inspiration, er at der ALTID skal være billeder til opskrifterne!! Det er et MUST. Jeg gider ikke selv lave retterne, hvis der ikke er billeder på, og der mp jeg sige - i er VIRKELIG gode til inspirerende billeder :) Hvis i skulle forny jer lidt, så er her et forslag; Kalorieindhold.
    Måske er det ikke noget i tænker så meget over, men i dagens danmark, er der bare flere og flere der tænker på dette. Det vil være med fordel at kunne se hvad én bolle, eller en ret, pr. potion indeholder af kalorier :) På denne måde vil i også kunne fange dem der tæller kalorier, og har brug for et sundt og inspirerende alternativ til kedelige bøger :)
    Fantastisk inspirerende blok !! <3

    SvarSlet
  86. Jeg deltager gerne :)
    Et must for mig er, at det er nemt og overskueligt og på et plan, hvor alle kan være med. Det skal være noget, som ligeså godt kunne være fundet sted i mit køkken, hvis jeg havde opfindsomhed. Men tusind tak for, at i har den for mig :)

    SvarSlet
  87. Jeg vil bare sige, at hvis I fortsætter med at gøre, som I gør nu, så kan det umuligt gå galt. :) Hvis jeg ikke ved, hvad jeg skal lave af mad, så går jeg altid herind og klikker mig igennem diverse opskrifter. :)

    SvarSlet
  88. Hej I to seje piger!
    Først og fremmest; Tak for en fantastisk inspirerende blog. Jeg er først for nylig blevet introduceret for bloggen, men har allerede nu brug timer på den :-)

    Jeg har forskellige 'musts' ift. blogs. Billeder, billeder, billeder betyder vildt meget! - øjnene skal være med, og det er så meget nemmere at blive inspireret og få 'mundvandet til at løbe', hvis der er nogle go'e billeder. Noget andet der er vigtigt er, at det er til at finde rundt på bloggen... - og rart at blive 'inspireret videre' af andre lækre opskrifter når man klikker sig rundt :-D

    Men det største must er, at opskrifterne er go'e for min krop... - skønt at I formår at fornye og nytænke 'gamle' retter!

    Fortsat pøj pøj med bloggen. Glæder mig til fortsat at kigge med :-D

    SvarSlet
  89. Fedt :-) Et must er at der kommer nye ideer til god mad, og at det ikke bare kommer opskrifter op som man kan finde alle mulige andre steder.
    -Anna
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet
  90. Ej en lækker præmie, krydser alt hvad jeg har.
    Mhh af drømme indlæg... bum bum bum, den var svær. Det er nemlig rigtig rart at blive overrasket, da i ofte laver noget man ikke selv havde tænkt på. Men hvad jeg godt kunne bruge er den ultimative guide til en buffet, skal nemlig både holde fødselsdag og barnedåb indenfor nærmeste fremtid. Så en dejlig sammensat menu/buffet af lækkerier - gerne brunch agtig.
    Tak for en herlig blog! Godt arbejde!

    SvarSlet
  91. Tillykke med "fødselsdagen".
    Keep up the good work :) - I gør det s..... godt! Et must for mig er gode billeder og selvfølgelig gode opskrifter, men det har I jo allerede

    Marianne

    SvarSlet
  92. Et stort tillykke med "fødselsdagen" ;)
    Det har vi/jeg nydt meget af!
    Et most for mig er klart, at opskriften er klar og tydelig, så der ikke mangler nogen ingredienser og at der ikke er nogen tvivl om fremgangsmetoden.
    Bliv ved med at hygge jer med at lave mad - det smitter :)

    / Thomas Larsen

    SvarSlet
  93. synes jeres madblog er super god.
    for mig er det vigtigt at der er en masse gode billeder, og at opskrifterne er overskuelige - begge ting er i super gode til!

    og så synes jeg også det er super dejligt, at i er så hurtige til at svare på ens spørgsmål, hvis man har nogle til de forskellige opskrifter! :-)

    fortsæt det gode arbejde - og hvor ville jeg elske at vinde denne give-away ;-)

    SvarSlet
  94. Hej Twin Food!
    Et must på jeres blog er 100% den sunde linje i køre som er så overdrevet cool! Jeres billeder for det til at se så vildt godt ud at man for lyst til at lave det! Jeres personlighed skinder igennem på det lille indlæg inden selve opskriften, det er så godt skrevet at man hele tror man kender jer, bare forsæt det i gør men hvis jeg skulle give jer et hint til at gøre det bedre, måske lave en video med et eller andet så i bedre kommer i kontakt med jeres læsere, hæh.
    Med kæmpe venlig hilsen Emma Spejlborg Byrne :-D

    SvarSlet
  95. Hej!
    Synes simpelthen at dette er den fedeste blog, og tjekker den da også ud dagligt:D
    Håber i bliver ved med at blogge.
    Stort tillykke med bloggens fødselsdag!
    Hilsen Emilie Christiansen :D

    SvarSlet
  96. tillykke med 1 års dagen :)
    Uhhh, sikke en lækker konkurrence.
    For mig er en god mad-blog en som er inspirerende og indbydende.
    Opskrifterne behøver ikke være nemme, det er jo dejligt at blive udfordret lidt - men der skal helst ikke være en ingrediens liste med alt for mange ting der er svære at finde/få fat i.

    Kh Celine

    SvarSlet
  97. Yay, TILLYKKE med fødselsdagen .. :D
    Jeres side er en af dem, jeg følger trofast og jeg bliver gerne ved !

    For mig handler det hele om glæden ved mad. At mad ikke kun er en betingelse for, at leve - men mad er oplevelser, smil og følelser ! Det gode ved jeres side er, at I altid formår at få vist mad på dens smukkeste måde, på jeres billeder, og det gør jeres side utrolig inspirerende ..
    Hvis jeg endelig skulle sige noget, så kunne jeg virkelig godt tænke mig videoer !

    De kærligste hilsner fra Maria Lindemann

    SvarSlet
  98. Super fantastisk blog!!!
    Synes et must er at det ser lækkert ud på billeder og er lækkert, men samtidig er jeg ikke den bedste i et køkkenet, så synes ikke det skal være sådan at man skal have en kokke uddannelse for at kunne lave maden :)
    Tillykke med dagen, elsker jeres blo!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...