lørdag den 13. oktober 2012

JUICE MED INGEFÆR, PASSIONSFRUGT OG APPELSIN

Siden jeg forleden fik serveret en skøn drink bestående af ingefær, passionfrugt kød, vodka og appelsinjuice har jeg haft lyst til selv at prøve. Der blev handlet ind, men vodkaen blev sprunget over. Hvis i har lyst, så prøv den som en drink, meget frisk og lækker i smagen - specielt hvis man elsker ingefær. Til juicen skal der bruges meget få ingredienser, appelsin juice, passionfrugter, et stykke ingefær og et par isterninger. Jeg købte appelsinjuice da mit køkken hernede ikke ligefrem stråler af gode køkkenredskaber, men når jeg kommer til Danmark skal den prøves med frisk presset appelsin juice! Nu vil jeg tage til lufthavnen og hente Laura - hvor jeg bare glæder mig til at se hende igen :-) I må have en dejlig lørdag og så skal i lige huske at holde øje med bloggen senere, det er nemlig en specielt dag i dag :-)!

Ingredienser (et stort glas):
1 tsk. revet ingefær
5 spsk. passionfrugt kød
3 isterninger
Appelsinjuice
  1. Put ingefær, passionfrugt kødet og isterninger i glasset og bland det godt rundt
  2. Fyld appelsinjuice i til toppen og drik


- Christine
Follow Twin Food
Læs mere »

2 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig lækkert - den kan måske endda sende lidt af solen fra Australien herhjem! Mums :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Laura - du kan tro den også var lækker! Jeg håber den kan bringe sol frem i DK :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...