lørdag den 27. oktober 2012

GIVEAWAY FRA MEYOU

Kollage fra meyou
For lidt tid siden blev vi kontakte af Emily (der står bag bloggen Emily Salomon). Hun spurgte om vi kendte til Meyou og her måtte vi svarer nej. Det er der blevet lavet om på siden og vi kender faktisk en hel del til det nu. Det er et smart univers hvor man kan finde alle mulige slags gaver (en lille samling på collagen ovenfor).


"Vi tror på, at gode gerninger smitter. Vi tror på, at kærlighed skal gives videre. Og vi tror på, at en økologisk hotdog siger mere end tusind ord. På meyou.dk finder du et univers af gaver, der bare venter på at indgå i det store give-gave-karma-hjul. Hvad end du vil sige ”tak for kampen”, ”jeg elsker dig skat” eller ”god swag dér”, har vi det, du søger. Giv fx en rød ribeyebøf til din bedste ven, en kasse økologiske krydderurter til din kæreste eller en biograftur med rødvin og chokolade til dine forældre - mulighederne er endeløse.
På meyou.dk hjælper vi dig med at gøre tanke til handling."


Hun var så sød at give os en gave, som vi kunne give til Jer, fordi vi har rundet de 1000 følgere på bloglovin'. Det betyder at I har chancen for at vinde et sæt (2 stk.) af disse søde små kopper fra Bloomingville. Gaven har vi selv valgt og vi har selv nogle krus derfra, de er simpelthen så fine.
Billede taget fra Meyou
Da denne giveaway holdes fordi vi har rundet de 1000 followers på bloglovin', er det et krav at følge os derinde for at kunne være med. Hvis I ikke allerede følger os, kan I gøre det her :-)

For at være med i denne giveaway skal i skrive en kommentar til dette indlæg med hvilke to kopper i helst kunne tænke jer (Grøn, rød, orange eller sort). Vi vil prøve at opfylde dette ønske når vinderne er trukket, men det afhænger selvfølgelig af hvad der er på lager hos Fika i Aarhus, hvor kopperne skal hentes - vi henter og sender dem til vinderne. Vi trækker TO vindere, der hver får to kopper, søndag d. 4. november.

- Christine og Laura
Læs mere »

97 kommentarer:

  1. Wow, og endnu engang tillykke med de 1000 fans;) Nyder at følge med - synes det er rart at vide, at man har forbundsfæller i Aarhus!

    Mit køkkensortiment kunne godt bruge lidt farve, så jeg ville helt klart vælge den grønne kop ed mønster og den orange/guld farvede i samme mønster!

    Håber, at I passer godt på hinanden i det store udland!

    SvarSlet
  2. iiih en fin præmie!

    Jeg ville da gerne eje et i orange og i grøn!

    Kh Carlablixt@gmail.com

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de flotte! De ville da være perfekt til alt det te eller kaffe jeg drikker q:

    Jeg er ret vild med den orange og grønne, synes de har det fineste mønster :)

    SvarSlet
  4. TILLYKKE!!

    Jeres blog er meget inspirerende :-)

    Og, sikke nogle fine kopper.. Den orange og sorte ville pynte rigtig fint på morgenbordet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er fra Lisa D. det her :-)

      Krydser finger!!

      Slet
  5. Stort tillykke! Sort eller grøn :-) Maria

    SvarSlet
  6. Et sort og et orange, ville passe perfekt til mig :)

    Mvh Terese (siffie_tm@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Tillykke med de mange følgere - Forståeligt, der er så mange inspirerende opskrifter..

    Sikke nogle yndige glas.
    Favoritterne er det grønne og det orange :-)

    Må vidst hellere ind og kigge mere på den hjemmeside.. Fornemmer det bliver dyrt...

    SvarSlet
  8. Grøn og sort.. De er pænest :-)

    SvarSlet
  9. Jeg er en af de nye faste læsere på jeres fine blog. Og jeg kan godt forstå I har rundet 1000 followers:) Jeg har fulgt med på "sidelinien" i noget tid, men eftersom jeg alligevel næsten dagligt var inde og smugkigge, ja så kunne jeg jo lige så godt følge jer fast:o) Det er både de appetitvækkende billeder, beskrivelserne, sidens layout generelt og en følelse af at være inviteret der virker dragende. Og selvfølgelig også alle de lækre retter der bare falder i min smag.
    Jeg glæder mig til at følge jer fremover. Det er altid spændende hvad I mon nu har fundet på ... hver dag er lidt ligesom at åbne en ny låge i julekalenderen...;-)
    Hvis jeg skulle være een af de heldige så kunne jeg tænke mig at fika med en orange og rød kop (og oreo/marshmellow bidder;o)
    Mvh Line

    SvarSlet
  10. Jeg følger jer allerede, så sort og rød

    SvarSlet
  11. Uhh.. syntes de er super flotte! Ville da ikke have noget imod den orange og grønne :)

    SvarSlet
  12. Til lykke.
    De røde er flotte.
    Knus Laura

    SvarSlet
  13. Hold da op i fortjerner så mange følgere, I har en super fed blog. Mange gange tillykke :)

    Det ville da være rigtig dejligt med at en grøn og orange kop stående i skabet. De er super, super fine.

    Knus Maria :)

    SvarSlet
  14. Woow, hvor er de totalt cute! Jeg vil super gerne vinde rød/grøn:-) tillykke med de 1000 followers - lækker blog!
    Hilsen Mie S.:-)

    SvarSlet
  15. Tillykke med det, selvom det nu ikke kommer bag på mig, Jeres blog er så skøn! :-)
    Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne have en rød og en grøn, men de er alle rigtig flotte!

    Venligst Laura

    SvarSlet
  16. Fine kopper :) En grøn og en rød ville få et godt hjem her hos os...

    Mvh Sofie

    SvarSlet
  17. Tillykke med de 1000 fans :), det fortjener i også for jeres blog er virkelig hyggelig at følge med i..

    Hvor er de fine de kopper, orange og grøn ville passe så godt til mit dejlig køkken :)

    Hilsner fra Stine

    SvarSlet
  18. Tillykke, det er også en helt fantastisk blog! :)
    Jeg ville vildt gerne eje en i orange og en i grøn - de er så fine!
    Hilsen Helena

    SvarSlet
  19. Synes et sort og et orange ville være så fine sammen! :)

    SvarSlet
  20. ÅH GUD, ÅH GUD, den orange og den grønne er bedårende (jeg bruger aldrig det ord, men hvis jeg skulle, så ville det være om disse)

    Tusind varme hilsner fra en, der læser jeres blog religiøst!

    SvarSlet
  21. Uh, de er jo alle sammen fine. Men hvis jeg skal vælge, må det blive rød og sort (:

    SvarSlet
  22. Det er simpelthen så fine de krus!
    Jeg ville elske at have et grønt og et orange :D

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med over 1000 følgere via Bloglovin', hvor jeg også følger jer! :)
    Jeg ville elske at kunne tilføje en sort og rød kop til min koppesamling herhjemme!

    SvarSlet
  24. Sikke en pæn giveaway:) Er sikker på at eftermiddagsteen vil smage en tand bedre i den fine grønne og den flotte orange :)
    Tak for en inspirerende blog :)

    SvarSlet
  25. Tillykke med de mange followers :) Jeg synes de grønne og orange er super fine!

    SvarSlet
  26. Så er jeg også "på"!

    Marianne

    SvarSlet
  27. Waow tillykke med de 1000 følgere, det er velfortjent! - følger jer selvfølgelig også på bloglovin.
    Selvom jeg synes alle kopperne er super flotte og meget hyggelige, synes jeg nu den sorte og den grønne er ekstra smukke, så det er dem jeg vil vælge :-)

    - krydser fingre, for de er bare så smukke!
    Hilsen Katrine - http://katrinepedersen-realise.blogspot.dk

    SvarSlet
  28. Det var da en herlig konkurrence. Tillykke med de 1000 følgere - en kæmpe cadeau I har fortjent!!! Hvis jeg vandt, kunne jeg godt tænke mig en rød og en sort kop. Det ville passe fint sammen, synes jeg.
    Rigtig dejlig weekend herfra :-)
    Mange venlige hilsener
    Stine

    SvarSlet
  29. Skøn konkurrence og tillykke med de 1000 følgere! :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig en sort og orange, hvis jeg er så heldig at vinde :)

    SvarSlet
  30. STORT tillykke med de 1000!

    Ihh, hvor er de fine!! - er stor samler af forskellige kopper :)

    Orange og grøn :)

    SvarSlet
  31. Hvor er de søde. Jeg kunne vildt godt tænke mig dem i grøn og rød.
    Tillykke piger, I gør det godt!
    - Malene :)

    SvarSlet
  32. Stort tillykke med de mange læsere! :-)
    Det er en virkelig fin giveaway, så selvfølgelig vil jeg da lige deltage :-)
    Jeg ville elske at vinde den sorte og den grønne :-) de er super flotte!

    Så er det jo at bare at håbe :-)

    - Anna
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet
  33. mange gange tillykke med det!
    jeg følger med stort set hver dag og er blevet rigtig glad for jeres små indlæg og lækre, opfindsomme lette retter.
    Det røde og det sorte krus er mine farvoritter!!

    SvarSlet
  34. Velfortjent at I er rundet de 1000 followers!

    De er godt nok flotte allesammen, men hvis jeg vinder, kunne jeg godt tænke mig en orange og en grøn :)
    Knus

    SvarSlet
  35. Uh, jeg ville vælge de orange eller grønne (op til jer) :-) hvor er de flotte og fine!
    mariahviidjessen@hotmail.com

    - Maria

    SvarSlet
  36. Jeg ville vælge de røde :)
    - Tillykke med de 1000 followers :D!


    SvarSlet
  37. Tillykke:) Jeg kunne godt tænke mig at vinde en i rød og sort.

    SvarSlet
  38. Tillykke med de 1000 følgere!
    Hvis jeg skulle gå hen og vinde, ville jeg ikke have noget imod at få de røde og det sorte :)

    SvarSlet
  39. Den side kender jeg heller ikke, men det er da vildt smart! :-) Synes de røde og sorte krus er allerfinest!
    dittemus_88@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Synes MeYou er et super smart koncept, der gør det nemt at glæde dem man holder af i hverdagen. Bruger det allerede flittigt og jeg har også allerede luret på disse fine kopper, jeg ville elske at vinde to stk. i sort, alle de andre farver er nu ellers også fine :)

    SvarSlet
  41. Har da fulgt jer i laaang tid. Hvis jeg var så heldig at vinde, måtte det gerne være den sorte og den røde :)

    SvarSlet
  42. Organe og rød er da mega flot!

    SvarSlet
  43. Tillykke med de mange followers! Synes alle fire er super fine, men hvis jeg skulle være heldig at vinde ville jeg blive mest glad for en rød og en grøn :)

    SvarSlet
  44. Helt klart orange :)
    Og mange gange tillykke!

    Julie Green, green.julie@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg nok være den kedelige type, der bare valgte to i sort. De andre farver passer ikke så godt ind i mit køkken ;)

    SvarSlet
  46. Stort tillykke med de 1000 followers. Men det er skam også fortjent.
    De grønne ville virkelig se godt ud i mit køkkenskab. :)

    Louise Skou

    SvarSlet
  47. Tillykke med de 1000 followers!!
    Sikke en fantastisk give-away. Hvis jeg er den heldige vinder er jeg helt vild med den orange og sorte kop.
    Søs (soeslauridsen@ofir.dk)

    SvarSlet
  48. Jeg ville gerne have fingre i to orange kopper! :-)
    Tillykke med de mange followers - det fortjener i.

    SvarSlet
  49. Rød & Sort. De er så smukke & ville klæde mit liv som ny indbygger i smukke Århus.

    SvarSlet
  50. Først og fremmest tillykke! jeg følger jeres blog hver dag, og finder den meget inspirende ( den bedste madblog i følge mig) :-) jeg synes de orange og grønne er meget fine

    Hilsen Stine B

    SvarSlet
  51. Hvor er de flotte, kan man godt vælge 2xgrøn? :) ellers kunne jeg godt tænke mig den orange og grønne :)

    www.densiablog.blogspot.com

    SvarSlet
  52. Jeg er ret vild med de røde :)

    SvarSlet
  53. Jeg er kun vildt godt tænke mig de orange :)

    SvarSlet
  54. Nøj en fin premie. Jeg vil gerne vinde en rød og en orange :-)

    SvarSlet
  55. fino gardino!

    sikke en fin give away/vinde halløj:)

    rød som roser og orange som appelsiner;)

    :)

    SvarSlet
  56. Ikke værst - overhovedet - og synes helt klart at den orange og den røde er helt klart de fedeste !
    Kunne i hvert fald pynte på mit morgenbord ;) Hej

    Ellers mange gange tak for en god blog !

    SvarSlet
  57. Jeg ville vælge en rød og en orange kop.

    SvarSlet
  58. Tillykke med det! Det er jo forståeligt nok at så mange følger jeres blog, når i har sådan nogle gode opskrifter, med skønne billeder :-)
    Jeg tror jeg ville vælge en sort og en rød kop :)

    SvarSlet
  59. sort og rød! :-) De er rigtig fine

    lulle_frederikke@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Rød og orange!

    Fin, fin præmie :)

    gitteborgholm@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Tillykke! Hvor er det en fin give-away - jeg vil rigtig gerne vinde et sæt i sort, og jeg følger jer selvfølgelig allerede på bloglovin :-)

    Mowles.wordpress.com

    SvarSlet
  62. Sikke en fin give away, elsker jeres blog, i tager simpelthen de fineste billeder, hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde to orange kopper :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  63. Jeg ville elske at vinde en grøn og en sort kop!!! :-)

    mette.madsen@sol.dk

    SvarSlet
  64. Sikke en fin præmie!

    Jeg kan rigtig godt lide den røde og den sorte kop :)

    c_noerkjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Stort tillykke med at I har nået de 1000:D..
    Jeg er selv en flittig følger af jeres blog, da I virkelig kommer med mange spændende opskrifter, der skaber ny inspiration :)

    Og sikke en lækker præmie. Et grønt og orange krus vil uden tvivl kunne pifte mit sørgelige udvalg af krus op;).

    Hilsen Michell

    montel69_1@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Hvor er de fine de krus! Jeg vil meget gerne deltage i konkurrence, og vil vildt gerne vinde krusene i orange og rød (:

    SvarSlet
  67. Jeg ville gerne vinde den røde og den sorte kop! =)
    evenstar_mb@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Nej de er fine! I rød og orange :-)

    SvarSlet
  69. Sikke nogen fine kopper!
    Tillykke med de 1000 followers - det er sørme godt klaret!
    Jeg synes allerbedst om den røde og den grønne kop ;-)

    silleh@gmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg håber jeg vinder :)
    Elsker at finde inspiration på jeres side.

    Vil helst have en orange og en grøn hvis jeg vinder.

    Og tillykke med de 1000 followers, men mon ikke tallet gerne skulle stige :)

    Kram//
    Janne_Kiks@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Virkelig en lækker blog i har! Dejligt med en masse inspiration til madlavningen! Og hold op nogle fine kopper , især den sorte og orange!

    Glæder mig til alle jeres nye indlæg!
    // Camilla
    camvig2@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jannie Østergaard2:00 PM, oktober 29, 2012

    Hej hej :)
    Tillykke med de 1000.
    Sidder netop lige nu og nyder en lækker yougurtis med en del inspiration fra jeres opskrifter. Mangler derfor kun lige nogle super fine kopper i sort og organge at servere en kop varm kop kaffe i til :)
    Glæder mig til flere gode opskrifter..
    Jannie
    // jannie_nielsen7@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Tillykke med de 1000 :-D Jeg er en af dem, tror jeg - for jeg er (ganske) ny herinde ;-)
    Jeg synes den orange er fantastisk smuk - og har en nytilflyttet veninde i Århus, hvor de ville bringe glæde <3

    SvarSlet
  74. Tillykke og tak for dejlig inspiration og underholdende indlæg (: Jeg er vild med den sorte og den røde kop!

    SvarSlet
  75. Mariann Boje Jones10:24 AM, oktober 30, 2012

    inspirerende blog, tak for den ! og jeg har faktisk slet ikke nogle krus i sorte farver, så det ønsker jeg mig :-)

    SvarSlet
  76. Jeg følger via Bloglovin og hvis jeg er en af de heldige ønsker jeg mig orange og grøn :)

    frkvaegt@gmail.com

    SvarSlet
  77. Ih, ville gerne vinde en grøn og en orange kop til min mor. :)

    SvarSlet
  78. Årh et dejlig grøn og sort krus ville være ih oh skønno! Min mor ville nok heller ikke synes det ville være en dum idé!

    SvarSlet
  79. Tillykke med de 1000 følgere!

    Kunne utrolig godt tænke mig et sæt i grøn, da det er min venindes (som skulle have kopperne) ynglingsfarve.
    Håber jeg kan vinde dem til hende :)

    SvarSlet
  80. Hejsa :-)
    Ville da hellere end gerne eje en i grøn og en i orange, de er så fine!
    Og mange tak for al den gode inspiration i kommer med, det motiverer virkelig en til at begive sig ud i noget nyt.

    SvarSlet
  81. Sort er helt klart de fineste :-)

    SvarSlet
  82. Tillykke og tak for en inspirerende blog!
    Virkelig lækre kopper.. Ville gerne eje dem i sort :)

    SvarSlet
  83. Hjertelig til lykke med de 1000 - det er skisme SÅ flot. Ikke nok med der er dejlige indlæg - skønne fotos er der også. Grønne ville skønne her i mit muntre køkken.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  84. Hej hej,
    Jeg har først lige opdaget jeres blog, og den er helt klart værd at følge!
    Håber jeg kan nå at være med en konkurrencen? - De orange kopper vil være pæne hos mig.
    - Lise R

    SvarSlet
  85. Tillykke med de OVER 1000 followers :)

    Jeg læser trofast med hver dag, hvilket de fleste piger fra mit studiehold også gør. Vi starter som regel lige undervisningen ud med at se hvad I har disket op med idag :)

    Jeg synes alle farverne er flotte, så det er op til jer, hvilke to, der skal sendes min vej, hvis jeg er så heldig at vinde!

    Tak for en god og inspirerende blog :)

    SvarSlet
  86. et sort og et orange er klart mine favoritter!
    super fed giveaway... det er altid så hyggeligt at følge jeres blog, og de små historier i skriver til hvert indlæg! :-)

    SvarSlet
  87. Tillykke! :-)

    Et grønt og et rødt ville passe perfekt her.

    nikoline.p@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Hvor dejligt for jer. Jeg har fuldt med et stykke tid og afprøvet en del lækre opskrifter. En kom i rød og i grøn ville pynte herhjemme - det er lidt julede farver :)

    SvarSlet
  89. Sikke fine :-)
    Et grønt og orange ville passe godt herhjemme.

    SvarSlet
  90. Sikke nogle fine kopper!
    Jeg ville rigtig gerne vinde den orange og den grønne.

    Mvh Stine :-)

    Ztiine92@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Smækre kopper, og congrats med de 1000 følgere!
    Jeg ville smadder gerne vinde dem i enten grøn eller sort - helst den grønne! :-)

    KH Mette

    mettewind91@gmail.com

    SvarSlet
  92. Åh det er faktisk rigtig svært. De er alle så flotte. Tror det må være de sorte.
    I har en helt fantastisk blog!

    SvarSlet
  93. Hvor er de fine :-) Rød og orange synes jeg er flottest :-)

    SvarSlet
  94. Jeg kan bedst lide den orange eller den grønne, så fine :)
    Og jeg følger jer selvfølgelig :)

    SvarSlet
  95. Super tilykke;) rød og sort er mine favoritter

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...