onsdag den 1. august 2012

FOOD FESTIVAL I ÅRHUS

(Billeder lånt på: http://foodfestival.dk/)
HAR I HØRT OM FOOD FESTIVAL?!
Hvis ikke, synes jeg det er på tide :). Det er et arrangement der finder sted på Tangkroen i Aarhus d. 7-9 september 2012, og som selvfølgelig handler om mad. 

(Billedet er lånt på: http://foodfestival.dk/)

Billedet ovenfor er en foreløbig oversigt over Tangkroen. Her vil de bedste danskere og nordiske avlere, producenter og kokke samles for at lave mad og relaterede madoplevelser. Der vil helt sikkert være noget for enhver smag - og jeg kan slet ikke vente med at smage noget af alt den lækre mad jeg skal have hele den weekend! Tangkroen bliver delt op alt efter om man kommer fra marken, mejeriet eller et helt tredje sted - og allesteder vil der være forskellige smagsprøver. Udover alt den gode mad - som selvfølgelig vil være der - kan man også deltage i kokke- og madskoler (her er der dog begrænsede pladser) eller tage på gourmet picnic langs vandet.

Jeg er meget glad for at være hjemme i weekenden hvor dette foregår. Jeg var helt solgt da jeg hørte om projektet og skal helt sikkert deltage hele weekenden. Billetterne kan købes på dette link, hvor en dagsbillet til fredag, lørdag eller søndag koster 50 kr. Hele weekenden koster kun 95 kr. Dette er priserne på billetterne hvis man køber dem på forhånd, i døren vil de være dyrere - men jeg er ikke klar over hvor meget. Det kan altså godt betale sig at købe billetten nu!

Man kan læse en masse mere om festivalen på foodfestival og på deres facebookside

Er det noget I har planer om at komme til? Jeg krydser fingre for godt vejr - hvor kunne det være lækkert at tage på gourmet picnic i solskin ved vandet :)

- Laura
Læs mere »

12 kommentarer:

  1. Yaaahj, cupcakemafiaen og jeg kommer også :)

    SvarSlet
  2. Orv, det lyder rigtig spændende :) Jeg har hørt titlen før, men aldrig læst om det. Tror helt sikkert at jeg skal se nærmere på det - det er egentlig også utrolig billigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det Kira- hvis du er til lækker mad, er det lige noget for dig :)

      Slet
  3. Det er sådan et godt initiativ - jeg ville vældig gerne deltage, men fødselsdage og studiefest harmonerer desværre ikke med weekend i Århus i denne omgang! Er sikker på at det ellers bliver godt. God fornøjelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øvv hvor ærgeligt! Men næste år måske så :)

      Slet
  4. Jeg overvejer stadig kraftigt at købe weekendbillet. 100kr er jo ingenting, specielt ikke når der er tale om sådan et spændende arrangement! Jeg skal bare lige ha' fundet én/nogle, der vil med mig. Det er altid lidt sjovere, når man er flere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er det nemlig ikke! :) Hehe, jeg tager afsted med min mor og er sikker på Christine er misundelig over, at hun ikke også kan være med! Kan du ikke lokke din tvilling med?! ;)

      Slet
    2. Min tvilling (kors, det lyder underligt-haha) vil gerne med, men hun ved ikke lige om hun har overskud/tid til det. Hun kommer hjem om fredagen fra en uges konference i München, så kan godt forestille mig, at hun er ret bombet.. men prøver stadig at lokke hende :')

      Har dig og din mor planer om at deltage i nogle af de workshops, som der bliver afholdt? :)

      Slet
    3. nåeh, ja kan godt se det måske bliver lidt presset! Man kan jo også købe billetter i døren, hvis det nu er ;)
      Jeg ved det faktisk ikke endnu, måske :) heh!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...