torsdag den 13. december 2012

SANDWICH MED CREME CHEESE OG RØGET LAKS


Creme cheese, laks og avocado er en sikker kombi. Faktisk kan man nøjes med laks og creme cheese, avocadoen er bare prikken over i'et. Jeg kan tydeligt huske da Christine og jeg var små (5-6 år) og vi var på skiferie hos min moster og onkel i Colorado, USA. Der fik vi ofte en bagel med creme cheese, røget laks og capers til morgenmad - det var et kæmpe hit! Her er capers blevet erstattet af avocado og derudover er der også kommet lidt grønt i form af brøndkarse i sandwichen. Jeg kunne spise denne sandwich hver dag til frokost uden at blive træt af den.

Ingredienser (1 sandwich):
2 stykker rugbrød
et par skiver laks
lidt spinatblade
lidt philadelphia
1/2 avocado
evt. brøndkarse til toppen
  1. Kom philadelphia på begge stykker rugbrød
  2. Derefter spinatblade, laks og avocado
  3. Pynt med brøndkarse på toppen

- Laura

Follow Twin Food
Læs mere »

4 kommentarer:

  1. Jeg er også bare SÅ fan af sådan en mad :)!
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  2. Mums den ser ikke dum ud, elsker laks og avocado yum, ym,yum :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, laks og avodaco er også bare en sikker vinder herhjemme :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...