fredag den 14. december 2012

MINI PEBRE MED FETA

I mandags havde min far fødselsdag og vi var ude og spise allesammen. I år blev det på Restaurant Flammen, som har all you can eat grill- og salatbuffet. Der var ikke noget der manglede! Jeg var bl.a ret vild med nogle små bagte peberfrugter med feta. Da jeg dagen efter så en lille bakke med små røde peberfrugter, tænkte jeg med det samme, at jeg ville prøve at lave dem selv. Det var ikke spor svært og kræver kun de små nuttede peberfrugter og fetaost. De kan spises som en snack til et glas bobler, serveres med en pastaret eller i en salat. Jeg er kæmpe fan! :-)

Ingredienser:
1 bakke små peberfrugter 
fetaost
  1. Skær toppen af de små peberfrugter
  2. Kom fetaosten i en kraftig plastikpose eller en engangssprøjtepose
  3. Kom fetaost i pebrene indtil der ikke kan være mere
  4. Bag dem i en 200 grader varm ovn i ca. 20 min.
 
 

Jeg synes I er lidt stille fortiden - men det er måske ikke kun mig der er på vej ind i en af de kendte travle eksamensperioder?! :-)

- Laura
Follow Twin Food
Læs mere »

12 kommentarer:

  1. Lækkert og nemt..! De skal uden tvivl laves til den næste tapas-aften..! :)

    /Sanne
    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på de vil passe perfekt til en tapas-aften! :)

      Slet
  2. Nøj hvor ser de lækre ud! mums!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var de virkelig også, og så nemme at lave :) God lørdag!

      Slet
  3. Manner det ser godt ud. Hvor fandt du peberfrugterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. De var så lækre! ;) Jeg fandt dem i en føtex food :-)

      Slet
  4. Yum, dem elsker jeg!
    Ja, så jeg vil egentlig også gerne vide hvor de kan købes?

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt dem i en føtex food, og det er faktisk det første sted jeg har set dem friske :-)!

      Slet
  5. Hihi, jeg glemmer altid at lægge en kommentar - men jeg er super inspireret af jeres lækre retter (og ikke mindst de fantastiske billeder!!) De fleste retter er allerede printet og lagt i "inspirationsmappen"

    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. heh, tusind tak, Trine! Jeg håber du vil kunne lide retterne :-)!
      Hav en dejlig lørdag!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...