onsdag den 16. januar 2013

TWIN FOOD'S KØKKEN

Vi har været lidt i tvivl om, om vi skulle udgive dette indlæg, da vi tænkte i måske ville synes det var for kedeligt, da det nu ikke rigtig handler om mad, men i stedet hvor vi laver alt vores mad. Alligevel blev det gjort, da vi ved nogle af jer har kommenteret, at det kunne være sjovt at se vores køkken. Så her er det! :-). Vi er heldige at have god plads til at lave mad og det betyder også at der er god plads til at rode - i anledningen af at de her billeder skulle tages, er der blevet ryddet lidt op. Da vores køkken/stue er et åbent rum, har vi ikke et yderligere spisebord, så vi spiser i køkkenet, hvor der i den ene ende af bordpladen faktisk godt kan blive plads til 5 spisende. Hvis der kommer rigtig mange gæster på besøg har vi en ekstra bordplade vi smækker på to bukke. Det er også ofte her vi sidder når vi skal læse til eksamen/blogge, osv. Et rigtig dejligt rum hvor der kommer masser af lys og hvor man nemt kan være en del af madlavningen selvom man laver noget andet.




Lidt billeder af vores morgenmad her til morgen. Vi havde fået tilsendt et par Kanzi æbler, som vi skulle smage, så de kom på toppen af müslien her til morgen. Det er et frisk og saftigt æble med en sød smag - lige et æble for os.

- Laura og Christine
Follow Twin Food
Læs mere »

20 kommentarer:

  1. Uh, det er et dejligt køkken! :)

    SvarSlet
  2. Nøj sikke et fantastisk smukt køkken. Er vild med bordpladen. Hvor er i også heldige, at der kommer så meget dagslys ind. Her hvor jeg bor er det faktisk ret mørkt pt. så jeg kan ikke tage særligt gode madfotos (fortrækker altid dagslys og ingen blitz nemlig)

    Tak for kikket!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi synes også det er så lækkert med dagslyset - specielt når vi skal tage billeder ;-) Vi foretrækker og klart dagslys, men fik faktisk en blitz i julegave, som også er fin at bruge til de lidt mørkere tidspunkter :-)

      Slet
  3. Fantastisk dejligt køkken, uha, hvor er I heldige. Vil I være søde at kigge i jeres indbakke, der er en mail til jer som jeg meget gerne vil have svar på asap :-D

    SvarSlet
  4. Sikke et fint køkken. Der kunne jeg godt bo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - vi er også ret glade for at bo i en lejlighed med sådan et køkken! :)

      Slet
  5. Ej, er grøn af misundelse over jeres køkken, det er jo kæmpe stort og lækkert :) Med de 50 cm bordplads jeg har, ser jeg med længsel frem til, at kunne blive færdig med studiet og få plads :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 50 cm lyder godt nok af lidt, det ville vi aldrig kunne klare os med. Alene opvasken kan fylde 50 cm når vi har haft gang i hele køkkenet - det må være hårdt!! :) heh

      Slet
  6. Åhhh... mit kommentar-felt må have fået farven grøn... grøn af misundelse. Føj for et fedt køkken...

    SvarSlet
  7. Super flot køkken. Jeg synes det er sjovt at se hvor I laver mad.
    Sidste år postede jeg et indlæg om mit køkken og det er et af de mest læste indlæg i bloggens tid, så jeg køkken indlæg er et hit.. ..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi glade for at du synes :) Vi var lige inde og finde dit køkken, bare for at se det, det er ret charmerende - vi synes godt man kan støde hovedet mod de skrå vægge nogle gange, gad vide om du også kender det :)!?

      Slet
  8. Smukt køkken,sejt, at I viser kulissen for alle jeres dejlige opskrifter frem! Sper flot lys indfald, hvor er det smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Vi er også bare super glade for det!
      Hav en dejlig weekend :)

      Slet
  9. Hvor ser der bare dejligt ud! Smukt, enkelt og lyst, det er lige mig ;)
    Jeg drømmer også om nyt køkken og samler inspiration, så det er fedt at I viser frem. Det er så lækkert og praktisk med de siddepladser på den anden side af køkkenbordet, det er også en del af mine planer

    (P.S jeg er også Kanzi æblefan nu, smager så godt!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe - det er også lige os ;-) vi synes det er smadder smart med siddepladserne. De gør at man nemt kan være med i køkkenet, selvom man måske sidder med computeren eller bøgerne :)
      Og ja, Kanzi æblerne smager da bare vidlt godt! Vi fik det sidste til morgenmad i morges, heh.
      Hav en dejlig weekend :)

      Slet
  10. Snyd, hold op et lækkert køkken! Er det en ejer og bor I sammen? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sara ;-) vi er lejere hos vores forældre :-) og bor nemlig sammen ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...