tirsdag den 20. november 2012

VINDERE AF FROOSH GIVEAWAY

I går aftes kl 20 nul nul dut blev vinderen af vores give away, hvor man kunne være heldig at vinde 5 x 12 stk Froosh smoothies, fundet! Den heldige vinder er kommentar nr. 73, som er Yvonne med kommentaren: "Hvor lækkert :) ja, jeg kan lige så godt indrømme.. Jeg når Aldrig at spise 6 frugt om dagen :( det var da en snild måde at drikke en smoothie og så ikke ha dårlig samvittighed .. Smart. Jeg er med ;)"! - Vi skal bruge din adresse Yvonne - så du må gerne sende den på mail til: Lauraovergaard@hotmail.com

Vi vil gerne sige kæmpe tak til alle jer der læser med hver dag. Vi fik hele 198 kommentarer på vores give away og det var meget mere end vi havde troet! 
Vi elsker når i kommenterer på vores indlæg og jeres søde ord og kommentarer er helt klart det der gør, at vi synes det stadig er sjovt at blogge!

Husk at i kan følge os på både facebook og bloglovin' og så selvfølgelig også på Instagram under navnet Twinfood!

I stedet for kun at udgive opskrifter har vi overvejet, om I synes det kunne være sjovt fx at se det køkken, som vi laver mad i? Eller et indlæg om hvad vi ikke kan leve uden i et køkken?
Hvad siger I til de to forslag og skriv endelig i kommentar feltet hvis I har en idé til andre indlæg :-)!

- Christine og Laura
Follow Twin Food
Læs mere »

10 kommentarer:

  1. Super god idé at vise jeres køkken og de redskaber, I har mest kære! Jeg glæder mig! :-)

    SvarSlet
  2. Begge indlæg lyder rigtig spændende! For mig må en madblog gerne indeholde mere end bare opskrifter, og hvis man hører om Jeres køkken, kommer man måske også til at kende Jer lidt bedre og det ville da bare være rigtig hyggeligt!
    Et andet indslag kunne også være Jeres absolutte yndlingssted eller yndlingsingrediens, hvis I kan vælge. Eller bedste barndoms-mad-minde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var nemlig også det vi tænkte :-)! Jeg skriver dine andre forslag ned, tusind tak Laura :)

      Slet
  3. Super gode ideér - begge to :-)
    Også gerne hvad i ikke kan undvære at ting til at gøre billeder så fantastiske, som I gør :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er skrevet ned, AJ! Tak fordi du gider at komme med input ;-)!

      Slet
  4. Et indlæg om hvordan i holder jul måske?

    Og om de steder hvor i kan lide at handle ind. Eller et om hvordan i tager jeres lækre billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder alt sammen som gode ideér, Signe - tak for det! :)

      Slet
  5. Super idé :D glæder mig ;) og ja ligesom Signe siger, et juleindlæg kunne være superfedt! :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...