lørdag den 5. november 2011

STOCKHOLM'S BAGVÆRK


Så var det min tur til at komme til Stockholm. Min kæreste og jeg var på en forlænget weekend for en uges tid siden.
På billedet ses nok en af Stockholms hyggeligste cafeér (Chokladkoppen), der ligger en anden café lige ved siden af, som er ejet af de samme - den hedder bare Kaffekoppen.

- Laura









Alle de overstående billeder er taget i det lille bageri på Skansen, der ligger på Djurgården. Det er et slags udendørs museeum med dyr - et rigtig hyggeligt sted at gå rundt hvis vejret er godt.
Vi kunne ikke modstå deres kanelbuller, så vi købte to (de ses på det nederste billede) - de var meget lækre. På billederne kan man fornemme hvordan de laver deres kanelbuller.



De to overstående billeder er taget på Chokladkoppen. Både min kæreste og jeg fik en stor kop kakao og så delte vi en kanelbulle (deres smagte også rigtig godt)

- Laura
Læs mere »

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...