lørdag den 5. november 2011

MADPANDEKAGER MED KYLLING


Her til aften har min kæreste og jeg fået grove madpandekager med tandorimarineret kylling og hjemmelavet guacamole - meget lækkert!!

- Laura




Guacamole:
3 avokadoer
1 tomat
2 fed hvidløg
Salt og peber

Alle ingredienserne blendes sammen indtil den ønskede konsistens opnås.
Når man blender avokadoerne er det ikke så vigtigt at de er spise klare - vores var lidt hårde i det, og den blev rigtig lækker alligevel :-)



I pandekagerne puttede vi løg, agurk, tomat, spinatplade, tandorimarineret kylling og guacamole.
Vi bruger næsten tandorikrydderi hver gang vi laver kylling, for det smager vildt godt. Vi har købt vores i 10'ern og det er en rimelig stor pose man får.



Jeg lavede pandekagerne fra bunden, og jeg brugte den samme opskrift som jeg har brugt før- den findes her.

- Laura
Læs mere »

2 kommentarer:

  1. Uhmm, det ser vel nok godt ud :-) Jeg kan godt lidt at guacamolen er chunky, sådan laver jeg den altid selv.....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe
    tak for det, sådan kan jeg også bedst lide den :-)
    - Laura

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...