onsdag den 1. august 2012

TWIN FOOD I JULI

Pizza med ricotta og græskar - Tomattærte med kartofler  - Hyldeblomstsorbet - Anne's Brownie - Rødgrød med fløde
Fjordrejer med mango/avocado - Grove rundstykker - Coleslaw tzatziki - Macarons - Pesto/Parmesan snegle
Sund snack med lakrids - Spejlæg sandwich - Oreo bites med lakrids - Spinatpandekager - Grov tærte med grøntsager
Hjemmelavet krydderost - Peach iced tea - To yndlings - Fladbrød på panden - Marengslagkager
ÆggerederPandekager med rugflager - Æg med serrano skinke - Boller med et twist af Sydney - Grillet aubergine
En lille reminder om hvad der har været på bloggen i juli måned :)

Se de øvrige måneder her. Vi glæder os til at vise Jer hvad vi finder på i august :)
Læs mere »

7 kommentarer:

  1. Det ser meget tungt ud, jeg får helt ondt i maven blot, af at se på det. Men livet skal vel også være andet end selleribøffer og stuvet hvidkål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tungt? hehe, vi har vist ikke samme mening om hvad tung mad er - men det er sikkert også smag og behag :) Hav en god dag!

      Slet
    2. For mig er tung mad det, som ligger tungt i maven og får mig til, at løbe langsomt. Jeg kan se, at jeg ikke fik skrevet, at det ser flot ud - og det er imponerende, som du har fået lidt grønt på det meste.

      Slet
  2. jeg synes det ser SÅ godt ud!

    :)

    Natasa

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Natasa - det er vi glade for at høre! :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...